• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر:

درخشش فرزندان فولادشهر در رقابت‌های ورزشی قابل تقدیر است

  • کد خبر : 83000
  • 18 مرداد 1403 - 9:54
درخشش فرزندان فولادشهر در رقابت‌های ورزشی قابل تقدیر است
شهردار فولادشهر گفت: موفقیت فرزندان فولادشهر در مسابقات کاراته کشور و کومیته تیمی مسابقات کشوری شوتوکاپ و کسب عنوان دومی این دوره از مسابقات تنها گوشه‌ای از ظرفیت بانوان ورزشکار این شهر جدید و اعتلای نقش تاریخ ‌سازی بانوان ایران اسلامی است.

به گزارش نبض وطن، حسین ایزدی شهردار فولادشهر پس از کسب عنوان دومی فرزندان فولادشهر در مسابقات کاراته کشور و همچنین نائب قهرمانی کومیته تیمی مسابقات کشوری شوتوکاپ در پیامی نوشت:

شیر دختران ایران کوچک «فولادشهر» باردیگر با تاریخ سازی در مسابقات ورزشی توانمندی خود را به منصه ظهور رساندند و برای موفقیت و شاد کردن دل مردم شهرستان لنجان با تمام وجود در مسابقات کاراته کشور و مسابقات کشوری شوتوکاپ با حریفان خود مبارزه کردند.

موفقیت فرزندان فولادشهر در مسابقات کاراته کشور و کومیته تیمی مسابقات کشوری شوتوکاپ و کسب عنوان دومی این دوره از مسابقات تنها گوشه‌ای از ظرفیت بانوان ورزشکار این شهر جدید و اعتلای نقش تاریخ ‌سازی بانوان ایران اسلامی است.

اینجانب درخشش دختران عزیزمان را به خانواده‌های محترمشان، سرکارخانم هزاریان سرمربی وسرکار خانم یاری ان مربی فرزندان فولادشهر، جامعه ورزشی و همه آحاد مردم شریف شهرستان لنجان به ویژه شهروندان فولادشهر صمیمانه تبریک می‌گویم و توفیق آنان را در کسب مدال‌های زرین در مسابقات پیش رو از خداوند بزرگ مسألت دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=83000

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.