• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

خبرنگاری؛ مسیری از علم و هنر تا جریان‌سازی در جامعه

  • کد خبر : 82944
  • 18 مرداد 1403 - 7:57
خبرنگاری؛ مسیری از علم و هنر تا جریان‌سازی در جامعه
شهردار زرین شهر گفت: با جریان سازی مباحث مختلف از جمله مباحث فرهنگی و حقوق شهروندی می‌توان اهداف متعالی در مدیریت شهری را تحقق ساخت و چشم انداز خوبی از مدیریت و اداره شهر به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان لنجان، جسارت و شجاعت لازمه حرفه خبرنگاری دانست و اظهار کرد: خبرنگاری رسالت بزرگی است که نیازمند علم، هنر، دانش، دقت و… بوده و به واسطه حساسیت‌های موجود در حوزه اطلاع رسانی با سایر حرفه‌ها تفاوت‌هایی دارد که اهمیت آن را دوچندان کرده است.

وی افزود: جریان سازی در حوزه مباحث رسانه‌ای از اهمیت فراوانی برخوردار است چراکه موجب پویایی می‌شود و بر همین اساس خبرنگاران می‌توانند در حوزه مدیریت شهری و رفع آسیب‌ها جریان ساز باشند.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: با جریان سازی مباحث مختلف از جمله مباحث فرهنگی و حقوق شهروندی می‌توان اهداف متعالی در مدیریت شهری را تحقق ساخت و چشم انداز خوبی از مدیریت و اداره شهر به تصویر کشید.

وی ادامه داد: مطمئنا نقش خبرنگاران در عرصه جریان سازی مدیریت شهری بی بدیل بوده و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: یکی از مطالبات دیرینه شهروندان زرین شهر از مدیریت شهری، تامین و ارتقاء امنیت پارک ساحلی و جلوگیری از تردد موتور سیکلت سواران در محوطه این مجموعه تفریحی به‌شمار می‌آمد چراکه امنیت در پارک‌ها و بوستان‌های شهری نقش تنگاتنگی با شاخصه‌های توسعه‌یافتگی دارد.

وی بیان کرد: قطعا غفلت از تامین امنیت در بوستان‌ها، شرایط را برای وقوع جرایم شهری، بسیار مستعدتر خواهد کرد به همین دلیل تقویت امنیت پارک‌ ساحلی زرین شهر به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

شهردار زرین شهر عنوان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با دستور فرماندار شهرستان لنجان و همچنین همکاری نیروی انتظامی و شهرداری زرین شهر طرح ارتقاء امنیت پارک ساحلی به مرحله اجرا رسید و خوشبختانه اجرای این طرح بازخوردهای بسیار خوبی را نیز در بین شهروندان خصوصا خانواده‌ها داشته است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد محدودیت برای ورود موتورسیکلت به بوستان‌های شهری، یادآور شد: امروز تردد موتور سوارانی که امنیت پیاده‌روها و فضای سبز پارک ساحلی را با چالش مواجه می‌کردند تا حدودی مرتفع شده البته همچنان نواقصی نیزدر اجرای این طرح وجود دارد که قطعا این نواقص در کمترین زمان ممکن مرتفع خواهد شد.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: قطعا با افرادی که همچنان به حقوق دیگر شهروندان احترام نگذاشته و امنیت پارک ساحلی و خانواده‌ها را با تردد در محوطه پارک و چمن‌ها را چالش مواجه می‌کنند برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=82944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.