• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
پزشکیان در دیدار مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد؛

تخصص، پاکدستی، تعهد و تجربه مهم‌ترین معیارهای انتخاب مدیران در دولت چهاردهم

  • کد خبر : 82787
  • 17 مرداد 1403 - 13:30
تخصص، پاکدستی، تعهد و تجربه مهم‌ترین معیارهای انتخاب مدیران در دولت چهاردهم
رئیس‌جمهور تخصص، پاکدستی و تعهد در کنار تجربه را از مهم‌ترین معیارهای انتخاب مدیران در دولت چهاردهم برشمرد و گفت: در به کارگیری مدیران، داشتن روابط و نگرش‌های جناحی و حزبی به هیچ‌وجه ملاک نخواهد بود.

به گزارش نبض وطن، مسعود پزشکیان در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان که روز گذشته برگزار شد، سند چشم‌انداز بیست ساله ابلاغی از سوی رهبری معظم انقلاب را از جمله اسناد مترقی، قابل اعتماد و افتخار برای کشور دانست و اظهار کرد: آسیب‌شناسی دلایل تحقق پیدا نکردن این سند و تلاش برای رساندن کشور به جایگاه ترسیم شده در آن، از اولویت‌های اصلی دولت چهاردهم است.

وی در ادامه تخصص، پاک‌دستی و تعهد در کنار تجربه را از مهم‌ترین معیارهای انتخاب مدیران در دولت چهاردهم برشمرد و افزود: در به کارگیری مدیران، داشتن روابط و نگرش‌های جناحی و حزبی به‌هیچ‌وجه ملاک نخواهد بود.

رئیس‌جمهور اهمیت تعامل و تبادل‌نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت‌مردان در حل مشکلات کشور تصریح کرد: میثاق مشترک دولت‌مردان و نمایندگان، تعامل، هم‌افزایی و همکاری برای حل مشکلات مردم با هر سلیقه، قومیت و فرهنگ در چارچوب قانون و سیاست‌های نظام است.

در این دیدار ۲۰ نفر از اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان به بیان مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های حوزه‌های انتخابیه خود از جمله مسئله تأمین آب شرب استان، رفع معضل بیکاری، تکمیل طرح‌های احداث مسکن یا واگذاری زمین، ساماندهی اتباع خارجی، توجه به مسائل مربوط به حوزه زنان، لزوم محرومیت‌زدایی از شهرستان‌های کم‌برخوردار اصفهان، اهتمام نسبت به اجرای قانون جوانی جمعیت و ضرورت توجه به پیشگیری از مهاجرت نخبگان پرداختند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=82787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.