• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر :

خبرنگاری نوعی «رسالت» و «صداقت قلم» مهم‌ترین رسالت یک خبرنگار است

  • کد خبر : 82696
  • 17 مرداد 1403 - 0:18
خبرنگاری نوعی «رسالت» و «صداقت قلم» مهم‌ترین رسالت یک خبرنگار است
شهردار زرین شهر گفت: خبرنگاری فقط یک حرفه و شغل نیست، بلکه فراتر از آن نوعی رسالت به عشقی است که هدفش رشد و توسعه فرهنگی جامعه و آگاهی رسانی به مردم است.

به گزارش نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انتشار پیامی نوشت:

خداوند متعال استعدادهای مختلفی را در وجود انسان‌ها به امانت گذاشته و می‌گذارد و مسیر تحقق آن استعداد را نیز برایش فراهم می‌کند و با این توصیف می‌توان گفت: خبرنگاری فقط یک حرفه و شغل نیست، بلکه فراتر از آن نوعی رسالت به عشقی است که هدفش رشد و توسعه فرهنگی جامعه و آگاهی رسانی به مردم است.

قلم خبرنگار، امانت ارزشمند خداوند متعال نزد خبرنگاران بوده که بر دوش کشیدن آن نیازمند روان آگاه، زانوان مستحکم و دلی بیدار و شجاع بوده و خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه زمانی به اوج تعهد خود در قبال این امانت الهی می‌رسد که مهارت و دانش خود را با تعهد، دقت، صحت و صداقت درآمیزد. در روزگاری نه ‌چندان دور، شهید محمود صارمی بیرق بیداری و آگاهی را بر دوش کشید و در مسیر نگارش خبر از خون خود مایه گذاشت از این رو می‌توان گفت خبرنگاران همواره با قلم و آرمان‌های الهی پیوندی جاودانه و ناگسستنی دارند.

اینجانب فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به پاس قدرشناسی و تواضع به این قشر ارزشمند تبریک گفته و از یکایک خبرنگاران روشن ضمیر و پاک نهاد به ویژه خبرنگاران شهرستان لنجان که در پیمودن مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی یار و یاور مسئولان و چشم بینای ملت هستند، قدردانی کرده و برایشان در ادای رسالت خطیر خبری و تبیینی، توفیق روز افزون آرزو دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=82696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.