• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

حجت الاسلام آقایی: اسرائیل در باتلاق وحشت فرو رفته است

  • کد خبر : 82627
  • 16 مرداد 1403 - 7:10
حجت الاسلام آقایی: اسرائیل در باتلاق وحشت فرو رفته است
امام جمعه زرین شهر گفت:  ترور ناجوانمردانه شهید هنیه در تهران اشتباه بزرگ صهیونیست‌ها به‌شمار می‌آید از این رو همه کشورهای اسلامی و آزادگان جهان باید در برابر چنین جنایاتی با قوت و محکوم کنار یکدیگر بایستند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی با اشاره به اقدامات اسرائیل برای فرا از منجلاب جنگ غزه اظهار کرد: وجدان‌های بیدار در سراسر دنیا در برابر جنایات اسرائیل برخواسته‌اند و هر روز برای محکومیت اقدام وحشیانه رژیم سفاک  واکنش نشان  می دهند.

وی افزود: امروز دنیای استکبار علی رغم تلاش‌های رسانه‌ای اسرائیلی – آمریکایی نتوانسته در برابر این خیزش  کاری انحام دهد و تنها راه برون رفت از این فشار که به سران  خونخوار  استکبار  به سمت آن حرکت کرده‌اند وحشی گری، تررو و  فرافکنی است.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: ترور شخصیت‌های بزرگ جبهه مقاومت در بیروت  و ایران، حرکت در مسیر تخریب اقتدار، عظمت و محبوبیت حزب الله لبنان حمله و… از جمله اقدامات مستکبران جهان بوده ولی همه‌ی این اقدامات ذره‌ای از نفرت جهانی نسبت به اسرائیل را  کم نخواهد کرد .

وی عنوان کرد: آنها حتی با استفاده از ابزارهای مختلف خود در بازی‌های المپیک حضور دارند و فرانسه صدای مخالفت مردم دنیا را نشنید اما در صحنه  واقعی عمل یعنی رقابت و ورزش با مخالفت‌های جهانی روبه رو شد و با همه‌ی اقداماتی که انجام دادند نتوانستند جلوی خشم  و نفرت مردم و ورزشکاران  را در برابر اسرائیل کاهش دهد.

آقایی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگ اشتباهات خود فرو رفته است، خاطرنشان کرد:  ترور ناجوانمردانه شهید هنیه در تهران اشتباه بزرگ صهیونیست‌ها به‌شمار می‌آید از این رو همه کشورهای اسلامی و آزادگان جهان باید در برابر چنین جنایاتی با قوت و محکوم کنار یکدیگر بایستند و قطعا این گستاخی صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=82627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.