• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز ۱۵ مرداد

  • کد خبر : 82440
  • 15 مرداد 1403 - 10:55
قیمت خودرو امروز ۱۵ مرداد
قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش نبض وطن، بازار خودرو امروز _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در بسیاری از محصولات ثابت است اما تعداد اندکی از خودروهای داخلی و مونتاژی نیز افت قیمت را تجربه می‌کنند.

کوییک S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی با ریزش دو میلیون تومانی به قیمت ۴۱۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V4 ک امروز ۱۱ میلیون تومان ارزان شد و اکنون با قیمت ۹۶۹ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از دسته محصولات محبوب ایران خودرو نیز با افت ۹ میلیون تومانی به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

ساینا S از محصولا نوسانی شرکت سایپا، امروز افت شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده و با قیمت ۴۲۲ میلیون تومان در بازار گزارش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۱۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۸ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۶۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۲۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۷ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۰ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۹۲۲ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۱ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۱ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۱ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی شدت نوسان کمتر از محصولات داخلی کمتر است و در قیمت بسیاری از محصولات نسبت به روز گذشته تغییری دیده نمی‌شود.

کی‌ام‌سی T8 یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت کرمان موتور با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک S3 به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار و تولید شرکت کرمان موتور با روند ثابت به قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هونگچی E-QM5 از محصولات بهمن موتور که در طول چند هفته اخیر روند نزولی را طی کرده و به پایین سه میلیارد تومان رسیده است، امروز با افت ۷۵ میلیون تومانی و قیمت دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

X55 پرو پر ماجرای مدیران خودرو با کاهش ۱۶ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۳ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۵۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۲ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=82440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.