• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

مهرپرور: عدالت ‌محوری و توسعە متوازن شهر ورنامخواست از اولویت‌های شورا و مدیریت شهری است

  • کد خبر : 82368
  • 15 مرداد 1403 - 5:01
مهرپرور: عدالت ‌محوری و توسعە متوازن شهر ورنامخواست از اولویت‌های شورا و مدیریت شهری است
رئیس شورای اسلامی ورنامخواست گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین اعضای شورای اسلامی، شهرداری، فرماندار و مسئولان شهرستان و استان به وجود آمده و همواره تلاش شده با اقدامات عملیاتی، مشکلات پیش روی شهر را با جدیت دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، کیومرث مهرپرور در جلسه علنی روز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ شورای اسلامی ورنامخواست ضمن قرائت مجدد متن سوگندنامه در صحن شورا، اظهار کرد: چهاردهم مرداد پایان سومین سال دوران خدمت این دوره شورا و آغاز سال پایانی فعالیت شورای ششم بوده و در این مدت مصوبات مختلفی برای توسعه پایدار شهر ورنامخواست داشته‌ایم که در آینده نزدیک شاهد تحقق آنها خواهیم بود.

وی افزود: اعضاء شورای اسلامی ورنامخواست تلاش کردند با شفاف‌سازی فرایندها مجموعه تصمیمات را به سمت شهروندان هدایت کرده تا در نهایت بتوانیم ضمن داشتن اقتصاد شهری شفاف، سالم و پایدار اعتماد شهروندان را به مدیریت شهری افزایش دهیم.

رئیس شورای اسلامی ورنامخواست عدالت ‌محوری و توسعە متوازن شهر ورنامخواست از اولویت‌های شورا و مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: امروز شهروندان شهر ورنامخواست نبض حیات شهر را با اجرای پروژه‌های مورد مطالبه خود که سال‌ها بر زمین مانده بود لمس می‌کنند و قطعا این مسیر تا پایان عمر شورای ششم ادامه خواهد داشت.

وی حفظ آرامش در صحن شورا و وحدت بین اعضاء شورای شهر را از دیگر اولویت‌های دوره ششم دانست و ادامه داد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین اعضای شورای اسلامی، شهرداری، فرماندار و مسئولان شهرستان و استان به وجود آمده و همواره تلاش شده با اقدامات عملیاتی، مشکلات پیش روی شهر را با جدیت دنبال کنیم.

مهرپرور عنوان کرد: تمامی اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر ورنامخواست که فقط یک سال دیگر فرصت خدمتگزاری به شهروندان را دارند ، در صدد تعامل، وحدت و همکاری همه جانبه با شهروندان و شهرداری هستند تا زمینه توسعه پایدار این شهر بیش از پیش فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: ما براین باور هستیم به هر میزان شهروندان پیشنهاد، انتقاد و توقع خود را به اعضاء شورای شهر منتقل کنند، قطع به یقین ما در تصمیم گیری‌ها آگاهانه‌تر و دقیق‌تر عمل می‌کنیم؛ در طول یکسال مانده اگر مشکلاتی وجود داشته باشد که بتوانیم پیگیری کنیم حتماً این کار را انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=82368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.