• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

محمدی فشارکی: قیمت نان باید واقعی شود

  • کد خبر : 82072
  • 13 مرداد 1403 - 20:25
محمدی فشارکی: قیمت نان باید واقعی شود
فرماندار ویژه کاشان گفت: درحال حاضر نانوایان به دلایل مختلف از قیمت کنونی نان گلایه دارند و باید با واقعی کردن نرخ نان این گلایه‌ها را رفع کرد.

به گزارش نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در جمع خبرنگاران اظهار کرئ: هر ساله بر اساس قانون کار حداقل ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دستمزد کارگر مصوب می‌شود که این موضوع باید در افزایش قیمت نان نیز لحاظ شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته بر اساس افزایش دستمزد کارگر، نرخ نان افزایش پیدا نمی‌کرد اما نانوا باید براساس قانون کار باید دستمزد کارگر را افزایش دهد.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: علاوه بر دستمزد کاگران، هر سال تعرفه آب، گاز و برق افزایش می‌یابد و امسال نیز تعرفه آب و گاز نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته اما حدود سه سال است قیمت نان تغییر نکرده به همین دلیل انگیزه نانواها برای فعالیت کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: طبق گزارش‌های مردمی، تخلف در حوزه نانوایی‌ها درحال افزایش بوده که دلیل این تخلفات واقعی نبودن قیمت نان است.

محمدی خاطرنشان کرد: نرخ بیمه در سال جاری ۳۵ درصد رشد داشته است که این موارد بر هزینه نانوا می‌افزاید و همه این موارد باید با واقعی کردن نرخ نان لحاظ شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=82072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.