• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز ۱۳ مرداد

  • کد خبر : 81929
  • 13 مرداد 1403 - 11:00
قیمت خودرو امروز ۱۳ مرداد
قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش نبض وطن، بازار خودرو امروز _شنبه سیزدهم مرداد_ با نوسان به کار خود ادامه می‌دهد و قیمت بسیاری از محصولات رو به افزایش است تعدادی از خودروها نیز در مدار ثبات یا کاهش قیمت قرار دارند.

سورن پلاس موتور XU۷P یکی از انواع مختلف این خودرو داخلی، امروز با دو میلیون تومان رشد قیمت نسبت به روز گذشته و نرخ ۶۱۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس TU۵ خودروی با شتاب ایران خودرو که از ابتدای این ماه ۱۱ میلیون تومان گران‌تر شده، امروز با قیمت ۸۷۱ میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرده است.

اطلس در شمار خودروی تازه وارد شرکت سایپا که در طول یک ماه اخیر از نوسان زیادی را تجربه کرده است امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته و نرخ ۵۳۸ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V۴ از محصولات ایران خودرو، چند روز پیش به قیمت بالای یک میلیارد معامله می‌شد اما با جهش هفت و نیم میلیون تومانی قیمت و نرخ ۹۸۴ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۳۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۱۷ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۴ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۱ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۶۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۹۷ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۶ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۹۲۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک S با قیمت ۴۲۱ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان، چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت و خیز قیمت دیده می‌شود اما شدت آن از محصولات داخلی کمتر است.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان مقرون به صرفه این شرکت امروز با قیمت ثابت نسبت به روز گذشته به نرخ یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان رسیده است.

هونگچی E-QM۵ با روند ثابت به قیمت دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

جک J۴ آپشنال از سدان‌های پرفروش کرمان موتور به نرخ ۷۹۰ میلیون تومان رسید.

اکستریم VX از گران‌ترین مدیران خودرو نیز امروز حفظ تعادل کرده و به قیمت چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان رسیده است.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۳ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۶ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۱۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=81929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.