• امروز : پنج شنبه - ۱۲ مهر - ۱۴۰۳

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استمرار انقلاب نقش مؤثری دارد

  • کد خبر : 81885
  • 13 مرداد 1403 - 8:40
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استمرار انقلاب نقش مؤثری دارد
امام جمعه زرین شهر گفت:افزایش انگیزه و مشارکت حداکثری و حضور گسترده و آگاهانه مردم در مراسم و مناسبت‌های ملی، ثمره برنامه ریزی و تلاش خوب و ستودنی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام مهدی آقایی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با بیان اینکه زنده نگاه داشتن مناسبت‌های ملی و اسلامی موجب تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نهادی است که در برگزاری و بزرگداشت مراسم های ملی و آئینی کوشاو  فعال بوده و این نهاد نقش بسزایی در نشان دادن جوهره مردمی انقلاب اسلامی قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراجناحی و در تراز انقلاب حرکت می‌کند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌های الهی انقلاب قرار داشته و دارد و این نهاد در شهرستان نیز با مدیریت خوب خود در اکثر برنامه هاحضور فعال و مؤثری دارند.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استمرار انقلاب نقش مؤثری دارد، تصریح کرد: افزایش انگیزه و مشارکت حداکثری و حضور گسترده و آگاهانه مردم در مراسم و مناسبت‌های ملی، ثمره برنامه ریزی و تلاش خوب و ستودنی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: امروزه تبلیغات میدان جنگ بوده و اگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نبود شاهد ناسازگاری‌های مختلفی بودیم چراکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنده کننده شعائر ملی، سیاسی و معنوی انقلاب اسلامی است.

آقایی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم یادواره طلاب و ورحانیون توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنجان کار بزرگ و شایسته ای بود که  به خوبی اجرا شد و باید گفت برگزاری یادواره شهدا نقش موثری در بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=81885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.