• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج لنجان؛

نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برجسته است

  • کد خبر : 81788
  • 12 مرداد 1403 - 16:49
نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برجسته است
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: در دوران دفاع مقدس ۵۰ نفر طلبه در حوزه علمیه امام خمینی زرین شهر مشغول تحصیل بودند که بیش از ۲۸ نفر طلاب حضوری فعال در جبهه داشتند.

حجت الاسلام ابراهیم پور در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به برگزاری یادواره شهدای طلاب در زرین شهر اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نقش موثری در بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد و در این میان شناخت رسالت روحانیت در جنگ تحمیلی قطعا ما را در ادامه راه آن بزرگان عرصه ایثار و شهادت یاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برجسته است، افزود: در دوران دفاع مقدس ۵۰ نفر طلبه در حوزه علمیه امام خمینی زرین شهر مشغول تحصیل بودند که بیش از ۲۸ نفر طلاب حضوری فعال در جبهه داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج لنجان تصریح کرد: شهرستان لنجان ۲۰ شهید روحانی در دوران دفاع مقدس و یک شهید طلبه مدافع حرم تقدیم انقلاب و جبهه مقاومت کرده است.

وی عنوان کرد: مطالعه تاریخ دفاع مقدس نشان می دهد که روحانیان چه در پشت جبهه‌ها و چه در خط مقدم نقش اساسی و محوری داشتند و سبب تحرک در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودند و همین رسالت، امروز در عرصه‌های مختلف متوجه طلاب و روحانیان است.

ابراهیم پور خاطرنشان کرد: هدف اصلی از برگزاری این یادواره این است که گفتمان شهدا را که جامعه امروز را نجات می‌دهد برای جوانان تبیین کنیم.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=81788

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.