• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

رژیم صهیونیستی با ترور هنیه از خط قرمزهای جمهوری اسلامی عبور کرد

  • کد خبر : 81762
  • 12 مرداد 1403 - 14:37
رژیم صهیونیستی با ترور هنیه از خط قرمزهای جمهوری اسلامی عبور کرد
امام جمعه زربن شهر گفت: رژیم صهیونیستی با تجاوز به حریم امن ایران اسلامی، خطایی بزرگ را مرتکب شد و از خط قرمزی عبور کرد که این مسئله تاوانی جز نابودی و محو اسرائیل نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره خطای بزرگ رژیم منحوس صهیونیستی در تجاور به حریم ایران اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با تجاوز به حریم امن ایران اسلامی، خطایی بزرگ را مرتکب شد و از خط قرمزی عبور کرد که این مسئله تاوانی جز نابودی و محو اسرائیل نخواهد داشت.

وی افزود: رژیم منحوس اسرائیل در پی اقدام تروریستی خود در خاک ایران قطعا با پاسخ محکم و سختی از سوی فرزندان جبهه مقاومت به ویژه ایران مواجه خواهد شد.

امام جمعه زربن شهر با اشاره به شهادت اسماعیل  هنیه تصریح کرد: در شرایطی که ایران اسلامی از حضور سران مختلف کشورهای دنیا با تمامی دشمنی‌ها و ایران هراسی‌ها  خوشحال بود به یکباره خبر شهادت اسماعیل هنیه این روند را به عزا تبدیل کرد .

وی ادامه داد: ترور میهمان عزیز ایران اسلامی نشان از خوی وحشی گری اسرائیل و فرار از شکست خود در مقابله با جبهه مقاومت دارد .

آقایی اضافه کرد: شهادت اسماعیل هنیه در ایران اسلامی داغ جانسوز و بزرگی بود که تا نابودی اسرائیل هیچ گاه سرد نخواهد شد و جبهه مقاومت با تأسی از شهیدان خود و شهید هنیه قدرتمندتر از گذشته به راه خود ادامه خواهند داد.

وی با اشاره با وحدت ایران اسلامی در دفاع از حریم و امنیت خود عنوان کرد: ملت عزیز ایران همچون گذشته با تأسی از مکتب امام حسین (ع) و با اطاعت از فرامین ولی امر خود امام خامنه‌ای در میدان دفاع از حریم کشور خود تا پای جان خواهند ماند و به احدی اجازه تجاوز را نخواهند داد و قطعا در برابر اقدام دیوانه وار رژیم جنایتکار صهیونیستی ساکت نخواهد نشست.

خطیب نمازجمعه زرین شهر خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم در گوشه و کنار کشور  به شکل خود جوش به این خطای غلط اسرائیل واکنش نشان دادند به زودی پاسخ پشیمان کننده‌ای را نیز به این رژیم منحوس خواهند داد و جهان را از این غده سرطانی پاک خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=81762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.