• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳

نمایش ضد حقوق بشری در المپیک ۲۰۲۴

  • کد خبر : 80745
  • 07 مرداد 1403 - 19:13
نمایش ضد حقوق بشری در المپیک ۲۰۲۴
امام جمعه زرین شهر گفت: امروز در حالی این بازیهای مهم المپیک پاریس در حال برگزاری است که اوج تبعیض در آنها مشاهده می شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی با اشاره به حکم دادگاه لاهه در محکومیت اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی اظهار کرد: هر چند ضمانت اجرایی حکم دادگاه بین المللی لاهه با شورای امنیت سازمان ملل است ولی این شورا تاکنون نشان داده  که وابسته به استکبار جهانی است.

وی افزود: آمریکا همواره با حق وتو خود هیچگاه اجازه نداده آرایی که به ضرر خود و همپیمانانش بوده اجرا شود اما، دادگاه لاهه با بررسی و تحقیق  اعلام کرد تمامی اقدامات رژیم صهیونیستی از ابتدا تا کنون غیر قانونی وظالمانه بوده است.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به آغاز بازی های المپیک پاریس، عنوان کرد: امروز در حالی این بازیهای مهم جهانی در حال برگزاری است که اوج تبعیض در آنها مشاهده می شود.

وی اضافه کرد: در این بازی‌ها از یک طرف کشور روسیه به دلیل جنگ با اوکراین تحریم می شود ، ورزشکاری به دلیل ضرب و شتم اسب تحریم می شود، ولی رژیم منحوس اسرائیل که بیش از ۸۰ درصد مراکز ورزشی فلسطین و غزه را به طرق مختلف نابود کرده، ده‌ها  هزار کودک بی دفاع و مظلوم و زنان بی پناه را را به خاک و خون کشید و  چندین هزار خانواده را بی خانمان و آواره کرده است در این مسابقات اجازه حضور داده است.

آقایی خاطرنشان کرد: کدام وجدان بیداری می تواند این تبعیض فاحش را بپذیرد، قطعا دنیا امروز تمامی ا‌ین صحنه ها را می بیند و آنان را قضاوت می‌کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=80745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.