• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

رفع تصرف ۳۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لنجان

  • کد خبر : 80669
  • 07 مرداد 1403 - 11:48
رفع تصرف ۳۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لنجان
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان لنجان گفت: دو قطعه زمین ملی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع در بخش باغبهادران رفع تصرف شد.

روح الله کاظمی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن از رفع تصرف دو قطعه زمین ملی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع دربخش باغبهادران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور و همچنین دستورات قضایی اخذ شده از مراجع قضایی مامورین یگان حفاظت این اداره با همکاری عوامل انتظامی اقدام به رفع تصرف این اراضی کردند.

وی افزود با توجه به وظیفه این اداره در حفظ و حراست از ارضی ملی و منابع طبیعی و مطابق قوانین حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور یگان حفاظت این اداره باهرگونه تصرف درعرصه های ملی ومنابع طبیعی برخورد خواهد کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان لنجان تصری ح کرد: از کلیه همشهریان درخواست می‌شود قبل از هرگونه ساخت وساز، خرید زمین یا ملک، نسبت به استعلام از این اداره اقدام کرده و از ماهیت آن اطلاع حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: از دوستاران طبیعت درخواست می‌شود هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی را با شماره تماس ۱۵۰۴ یگان حفاظت این اداره در میان بگذارند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=80669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.