• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

افزایش رضایت شهروندی در قاب پاسخگویی چهره به چهره مسئولان

  • کد خبر : 805
  • 20 آذر 1398 - 9:03
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت:برگزاری دیدارهای مردمی شهردار و اعضاء شورای اسلامی زرین شهر باعث می شود شکاف بین شهرداری و شهروندان کاهش یابد و با اطلاعاتی که در اختیار مردم قرار می گیرد مشارکت آنان بیش از پیش جلب شود.

به گزارش نبض وطن، سعید نادی زاده در نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی زرین شهر اظهار کرد: تعامل شهروندان و معتمدان محلات مختلف شهر با مدیریت شهری قطعا سبب هم افزایی برای رفع مشکلات مردم خواهد شد و برهمین اساس در روزهای دوشنبه دیدارهای مردمی با شهردار برگزار می شود.
وی افزود: البته حضور اعضاء شورای اسلامی و شهردار زرین شهر به همراه معاونان خود در محلات نیز می تواند تاثیر بسزایی در تقویت ارتباط شهروندان با مدیریت شهری داشته باشد
عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: برنامه ریزی دقیق برای برگزاری دیدارهای چهره به چهره مردم با شهردار و اعضاء شورای اسلامی زرین شهر می تواند سایر جلسات برگزار شده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است، با برکات زیادی همراه باشد.
وی ادامه داد: برگزاری دیدارهای مردمی شهردار و اعضاء شورای اسلامی زرین شهر باعث می شود شکاف بین شهرداری و شهروندان کاهش یابد و با اطلاعاتی که در اختیار مردم قرار می گیرد مشارکت آنان بیش از پیش جلب شود.
نادی زاده اضافه کرد: قطعا بخشی از مجموعه مشکلاتی که در اینگونه جلسات مطرح می شود را می توان بصورت جهادی برطرف ساخت از طرفی برخی مسائل و مشکلات قطعا نیازمند ارائه لایحه و در نهایت مصوبات شورای شهر بوده و باید با توجه به فصل بودجه ریزی، اعتبارات مورد نیاز را بودجه سال لحاظ کرد اما وقتی این مسائل به صورت شفاف با شهروندان در میان گذشاته شود آنان به مدیریت شهری اعتماد کرده و با جدیت بیشتر پیگیر مطالبات به حق محلات خود خواهند بود.
وی عنوان کرد: مسئله مهم در برگزاری نشست های چهره به چهره حضور در محلات مختلف شهر است تا شهروندان به این مسئله هیچگاه فکر نکنند که مدیریت شهری آنان را به دست فراموشی سپرده است لذا باید به همه محلات خصوصا محلات حاشیه بافت اصلی شهر نگاه ویژه ای داشت.
عضو شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: آنچه که امروز به طور جدی نیازمند آن هستیم، اعتماد به مدیریت شهری و افزایش ضریب اعتماد مردم نسبت به مدیریت شهری است، از این رو انتظار می‌رود برگزاری این نشست ها کمک کند تا آشتی بین مدیریت شهری و مردم رقم بخورد و زمینه‌ای برای افزایش مشارکت مردم با مدیریت شهری فراهم شود تا در نهایت اتفاقات خوبی در شهر بیفتد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=805

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.