• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

مجلس و دولت چهاردهم در معرض آزمون بزرگ قرار دارند

  • کد خبر : 80394
  • 06 مرداد 1403 - 18:16
مجلس و دولت چهاردهم در معرض آزمون بزرگ قرار دارند
امام جمعه زرین شهر گفت: باتوجه به  آغاز به کار دولت چهاردهم  بزرگترین آزمون جدی دولت و مجلس در خصوص معرفی و احراز صلاحیت وزرا به زودی رقم خواهد خورد .

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی با اشاره به  جایگاه تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط ولی فقیه  اظهار کرد: جایگاه تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط ولی فقیه در ایران اسلامی برخواسته از اوج دمکراسی و حاکمیت دینی است.

وی افزود: تنفید حکم ریاست جمهوری به معنای مشروعیت بخشی به تصمیمات و تصرفات ریاست جمهور و دولت در مسیر خدمت به مردم است، این نوع مشروعیت بخشی در دنیا وجود ندارد اما در ایران اسلامی ولی فقیه رای توده مردم را با حکم تنفیذ خود مشروعیت می‌بخشد .

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: باتوجه به  آغاز به کار دولت چهاردهم  بزرگترین آزمون جدی دولت و مجلس در خصوص معرفی و احراز صلاحیت وزرا به زودی رقم خواهد خورد .

وی عنوان کرد: ایران اسلامی برای حل مشکلات و تقویت عزت و اقتدار داخلی وخارجی، افزایش رفاه اجتماعی و اقتصادی و رسیدن به جایگاه واقعی خود نیازمند دولتی قوی، با ایمان، شجاع، انقلابی، فراجناحی، تخصصی و توانمند است.

آقایی خاطرنشان کرد: رسیدن به این مهم قطعا توجه، جدیت، پرهیز از سیاسی کاری و جناحی عمل کردن مجلس شورای اسلامی را می‌طلبد و امیدواریم مجلس جدید و تازه نفس نیز از این آزمون مهم و سرونوشت ساز سربلند بیرون بیایید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=80394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.