• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

پایان گروگانگیری ۲ ساعته در تهران

  • کد خبر : 80357
  • 06 مرداد 1403 - 12:43
پایان گروگانگیری ۲ ساعته در تهران
رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ آدم ربا و رهایی گروگان در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.

به گزارش نبض وطن، سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: دیروز در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به کلانتری ۱۵۴ وردآورد مبنی بر ربایش فردی ۳۴ ساله توسط افرادی ناشناس، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه ای توسط تیم عملیات کلانتری در دست اقدام قرار گرفت.

وی افزود: بررسی اولیه نشان از این داشت آدم ربایان طی تماس تلفنی درخواست وجه نق(دلار) در قبال آزادی گروگان را کرده اند.

به گفته رییس پلیس پیشگیری پایتخت، پلیس با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده، تحقیقات گسترده ای را برای رهایی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: با شگردهای پلیسی یکی از سارقان برای دریافت پول به محل قرار مراجعه که بلافاصله غافلگیر و دستگیر شد و از خودروی این فرد یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

قاسم پور اضافه کرد: همدست آدم ربا در حالی که عرصه را برخود تنگ دیده بود، از مخفیگاه خود متواری که با اقدامات فنی پلیسی متهم دوم پرونده نیز طی یک عملیات تعقیب و گریز پس از شلیک پلیس زمین‌گیر و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم دوم پرونده که از ناحیه پا مصدوم شده بود برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان انتقال شد، عنوان کرد: با شناسایی محل نگهداری گروگان در محدوده شهرستان ملارد گروگان با هماهنگی‌های قضایی گروگان صحیح و سالم آزاد شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=80357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.