• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز ۵ مرداد ۱۴۰۳

  • کد خبر : 80287
  • 06 مرداد 1403 - 11:17
قیمت خودرو امروز ۵ مرداد ۱۴۰۳
قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش نبض وطن، بازار خودرو امروز _شنبه ششم مرداد_ کار خود را با نوسان آغاز کرد، قیمت بسیاری از محصولات رو به افزایش است و در قیمت دسته دیگری از خودروها نیز تغییری دیده نمی‌شود.

رانا پلاس یکی از محصولات داخلی ایران خودرو با ۱۱ میلیون تومان افزایش به قیمت ۶۱۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) با مدل ۱۴۰۳ از گران‌ترین نوع خود امروز با ۱۰ میلیون تومان رشد قیمت و به نرخ ۹۸۳ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از محصولات محبوب داخلی ایران خودرو به شمار می‌رود که ۷ میلیون گران‌تر از روز گذشته به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین G (سانروف) از کم‌نوسان‌ترین محصول شرکت سایپا نیز با ۱۱ میلیون تومان رشد قیمت امروز به نرخ ۷۲۴ میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتوماتیک از محصولات شرکت سایپا، با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش و قیمت ۵۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۶ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۱ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۶ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۵۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۲ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۹۱۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۸ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی نیز افت و خیز قیمت دیده می‌شود اما میزان تغییرات کمتر از خودروهای داخلی است.

اکستریم VX یکی ار جدیدترین کراس‌اوور شرکت مدیران خودرو امروز با روند ثابت به قیمت چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک S۵ از نوسانی‌ترین محصولات شرکت کرمان موتور نیز با روند ثابت مانند دیگر محصولات این شرکت باقی مانده است و به قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

هونگچی E-QM۵ از محصولات شرکت بهمن موتور با روند نزولی در هفته‌های اخیر این خودرو به زیر سه میلیارد رسیده است و امروز با روند ثابت به قیمت دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

لاماری هیبرید از محصولا مونتاژی لوکس تعادل خود را حفظ کرده و به نرخ دو میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در بازار قابل معامله است.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۶۱ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۵۳ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=80287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.