• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

پزشکیان: وظیفه داریم براساس انصاف و عدالت برخورد کنیم

  • کد خبر : 80032
  • 05 مرداد 1403 - 11:19
پزشکیان: وظیفه داریم براساس انصاف و عدالت برخورد کنیم
مسعود پزشکیان در همایش سپاس در حضور فعالان ستاد مرکزی با بیان اینکه باید به آنچه گفتم صادقانه عمل کنم، گفت: لطفا زیاد از من تعریف نکنید، به پیر و پیغمبر من هم مثل شما هستم، فرصتی پیش آمده و شما به ما اعتماد کردید و من اکنون اینجا ایستاده‌ام. تلاش نکنید بیش از آنچه هستم، مرا بزرگ کنید.

به گزارش نبض وطن، مسعود پزشکیان امروز جمعه _پنجم مرداد_ در همایش ستاد فعالان مرکزی با بیان اینکه اکنون وقت عمل به وعده هاست، تصریح کرد: اگر دست به دست هم ندهیم، برنامه و هدف روشن نداشته باشیم و از کارشناسان و نخبگان استفاده نکنیم و نپذیریم که براساس عدالت و انصاف عمل کنیم، شعارهایی که دادیم همه باد هوا خواهد بود.

وقت شعار دادن نیست زمان عمل به وعده هاست

وی در ادامه بیان کرد: اکنون زمان شعار دادن نیست وقت عمل کردن است، بارها گفته‌ام که حضرت علی می‌فرماید تو را به سمت ولایتی می‌فرستم که حاکمانی از خوب و بد حکم کرده‌اند، پشت سر به تو نگاه خواهند کرد همانگونه که تو به آنها نگاه می‌کردی، پشت سر تو همان حرف‌هایی را خواهند زد که تو پشت سر آنها می‌گفتی. باید کاری کنیم که مردم باید پشت سر ما حرفی را بزنند که با گفته‌های ما همخوانی داشته باشد.

وظیفه داریم براساس انصاف و عدالت برخورد کنیم

رئیس جمهور منتخب با تاکید بر اینکه صداقتی که از آن حرف زدیم باید در عمل خود را نشان دهد، اظهار کرد: اگر طور دیگر عمل کنیم این اعتماد و امید به نا امیدی تبدیل خواهد شد.  برای اینکه بتوانیم این کار را انجام دهیم همه باید کمک کنند. ما یک جناح و دسته نبودیم ما معترض بودیم به اینکه یک جناح و دسته باشد و یک صدا گفتیم همه ایران،ایران رنگین کمان قومیت ها و فرهنگ هاست.

وی با بیان اینکه باید با عدالت و انصاف برخورد کنیم، گفت: اگر باور کنیم که حق را به حق‌دار بدهم، نباید انتظار داشته باشیم کسی که این مرتبه را طی نکرده، در جایی بنشیند که نباید بنشیند.

رئیس جمهور منتخب در همایش سپاس در حضور فعالان ستاد مرکزی تصریح کرد: رسول خداوند می فرمایند خدا رحمت کند کسانی که جهاد اصغر را انجام دادند و اکنون جهاد اکبر در پیش داریم، گفتند یا رسول الله جهاد اکبر چیست؟ کشته دادیم، زخمی و مجروح شدیم، برادر و پدر و عمو از دست دادیم. رسول الله فرمود: جهاد اکبر مبارزه با منیت و نفس است. این ما هستیم که مشکل ایجاد می‌کنیم، همه دعواهایی که بین آقایون وجود دارد و ممکن است بین ما به وجود بیاید برای این است که ممکن است من خودم را برتر از شما بدانم.

باید به آنچه وعده دادم صادقانه عمل کنم/زیاد از من تعریف نکنید

وی خود را نماینده مردم دانست و گفت: باید به آنچه گفتم صادقانه عمل کنم. لطفا زیاد از من تعریف نکنید، به پیر و پیغمبر من هم مثل شما هستم، فرصتی پیش آمده و شما به ما اعتماد کردید و من اکنون اینجا ایستاده‌ام. تلاش نکنید بیش از آنچه هستم، مرا بزرگ کنید. همه ما باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که نخبگان ما اعم از خانم و آقا، شیعه و سنی، کرد، بلوچ، عرب، عجم، باید کاری کنیم که حق به حقدار بدهیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=80032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.