• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

تاریخ‌سازی کماندار ایران

  • کد خبر : 79874
  • 04 مرداد 1403 - 18:17
تاریخ‌سازی کماندار ایران
تنها نماینده تیراندازی با کمان کشورمان در مرحله رتبه‌بندی رنکینگ در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و موفق به تاریخ‌سازی شد.

به گزارش نبض وطن، مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس از دیروز به طور غیر رسمی آغاز شد. کاروان ایران نیز امروز با نماینده تیروکمان کشورمان یعنی مبینا فلاح کار خود را آغاز کرد. مراسم افتتاحیه و رژه این رقابت‌ها نیز فردا برگزار می‌شود تا پاریس ۲۰۲۴ به طور رسمی آغاز به‌کار کند.

روز دوم المپیک، با برگزاری بخش مقدماتی رقابت‌های تیروکمان همراه بود.

روز اول مسابقات همراه با بخش مقدماتی رقابت‌های تیر و کمان بود که در آن رتبه همه ورزشکاران مشخص شد تا پس از آن جایگاهشان در جدول را مشخص کنند. در این بخش فلاح موفق شد با یک تاریخ‌سازی ملی، رتبه خوبی را به‌دست آورد.

فلاح در یک رقابت فشرده سه ساعته، بین ۶۴ ورزشکار در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و موفق به تاریخ‌سازی شد.

وی در رقابت‌های امروز پس از ۷۲ تیر موفق به کسب ۶۵۲ امتیاز و جایگاه بیست و هشتمی شد که بهترین رتبه ورزشکاران کشورمان در بخش آقایان و بانوان در ادوار المپیک است.

فلاح در شرایطی در جایگاه بیست و هشتم مرحله رتبه بندی قرار گرفت که پیش از این بهترین نتیجه تاریخ تیراندازی را میلاد وزیری کسب کرده بود. او در المپیک ۲۰۱۲ لندن در جایگاه سی و نهم قرار گرفت. همچنین بهترین نتیجه بانوان را زهرا نعمتی در المپیک ۲۰۱۶ ریو با کسب جایگاه چهل و نهمی به دست آورد.

بر این اساس فلاح در جدول اصلی مسابقات در هفته آینده در نخستین دیدار به مصاف «نگویت دتا» از ویتنام خواهد رفت که در رقابت‌ها رتبه سی و هفتم را به دست آورد.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=79874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.