• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

نماز جمعه و امام جمعه حلقه وصل میان مردم و حاکمیت هستند

  • کد خبر : 79701
  • 03 مرداد 1403 - 20:03
نماز جمعه و امام جمعه حلقه وصل میان مردم و حاکمیت هستند
امام جمعه زرین شهر گفت: مردم دفتر امام جمعه را پناهگاه خود می‌دانند و امام جمعه نیز مسایل و مشکلات آنها را به گوش مسئولان می‌رساند و نسبت به حل آنها اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی با اشاره به فرا رسیدن سالروز اقامه نماز جمعه اظهار کرد: در قرآن مجید و همچنین در روایات مختلف، به اهمیت و جایگاه والای نماز جمعه اشاره شده که همگی اهمیت و ارزش نماز جمعه را برای همگان روشن می کند و با تکیه بر روایات می‌توان گفت نماز جمعه نخستین قرارگاه فرهنگی است که در مقابله با فتنه های دشمنان نقش کلیدی دارد.

وی افزود: تریبون نماز جمعه،سکوی سخنرانی انقلاب اسلامی است، و امام جمعه باید از این تربیون مواضع امام مسلمانان را تشریح و تبیین کند و از سوی دیگر این جایگاه عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری از مسئولان است.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه نماز جمعه و امام جمعه حلقه وصل میان مردم و حاکمیت هستند، تصریح کرد: مردم دفتر امام جمعه را پناهگاه خود می‌دانند و امام جمعه نیز مسایل و مشکلات آنها را به گوش مسئولان می‌رساند و نسبت به حل آنها اقدام می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت روز پنجم مردادماه، اضافه کرد: در این روز، یاد و خاطره امام خمینی(ره) و مرحوم آیت‌الله طالقانی و شهدای اسلام و انقلاب در سنگرهای مختلف را گرامی داشته و آرزوی علو درجات از درگاه الهی داریم.

آقایی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید  قدر نماز جمعه را بدانند و با حضور و اقدام خود بر رونق این سنگر مهم و اساسی  بیفزایند و بنده از همه‌ی خادمان نماز جمعه که از ابتدای انقلاب تاکنون متحمل زحمات  زیادی شدند قدردانی می‌کنم .

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=79701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.