• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان:

پیگیر مطالبات به حق اصناف هستیم

  • کد خبر : 79518
  • 03 مرداد 1403 - 8:55
پیگیر مطالبات به حق اصناف هستیم
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: هدف برگزاری گشت‌های مشترک علاوه بر بررسی تخلفات احتمالی از سوی برخی کسبه، بررسی مشکلات و خواسته‌های بازاریان به صورت میدانی است.

عباس کرمی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن،  با بیان اینکه اتاق اصناف به عنوان راس هرم اصناف نقش بسزایی در پیگیری مطالبات بازاریان دارد، اظهار کرد: پیگیری مطالبات و خواسته‌های به حق اصناف در اولویت برنامه‌های اتاق اصناف شهرستان لنجان قرار دارد به‌گونه‌ای که مباحث و مشکلات مطرح شده از سوی آنان توسط اتاق به مسئولان مربوطه منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف همواره از حقوق بازاریان دفاع خواهد کرد، افزود: ما براین باور هستیم که موضوعات و مشکلات موجود در بازار و چالش‌های پیش روی اصناف باید از طریق راهکارهای قانونی رصد و مطرح شود و این امور توسط ما در حال پیگیری است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه اصناف باید در مدار قانون فعالیت کرده و به حقوق شهروندان توجه ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: هدف برگزاری گشت‌های مشترک علاوه بر بررسی تخلفات احتمالی از سوی برخی کسبه، بررسی مشکلات و خواسته‌های بازاریان به صورت میدانی است.

وی اضافه کرد: قانون اساسی نگاه ویژه‌ای به حقوق اساسی مردم داشته و با تاکید بر اصل تساوی و برابری مردم در برابر قانون، از اعطای امتیازات واهی و غیر قانونی به طبقه یا قشر خاصی از مردم نهی کرده است.

کرمی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند: امروزباید جلوه های درخشان تحول بزرگ کشور و مردم ما به وضوح در هر گوشه نظام اداری مشهود و عیان گردد و با بکار بستن امر به معروف و نهی از منکر شیوه ها و رفتارهای درخور تحسین و تشویق رواج یابد و ضمنا با خطاکاران، سهل انگاران و اقدام کنندگان علیه منافع نظام جمهوری اسلامی و حقوق مردم صریح و قاطع برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر گزارشاتی از سوی برخی بازاریان شهرهای مختلف شهرستان لنجان در خصوص نادیده گرفتن حقوق آنان دریافت شده و با توجه به اهمیت موضوع درخواست و مطالبات به حق این قشر موثر بازار از سوی اتاق اصناف شهرستان لنجان در حال پیگیری بوده تا به خواسته بحق آنان جامه عمل بپوشانیم و قطعا تا حصول نتیجه از این مهم کوتاه نخواهیم آمد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=79518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.