• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

مشخصات تبلت جدید لنوو

  • کد خبر : 79390
  • 02 مرداد 1403 - 23:04
مشخصات تبلت جدید لنوو
اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 که به تازگی معرفی شده است، در تاریخ 27 جولای وارد بازار می‏‌شود.

به گزارش نبض وطن، تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 که ۲۷ جولای عرضه می‌‏شود، دارای یک نمایشگر ۱۲.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و رزولوشن ۲.۹K است؛ نسخه استاندارد این محصول در سه نسخه عرضه می‎‌شود، نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 با حافظه رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است و از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند، انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات بهره می‌برد، این تبلت از طریق رابط کاربری ZUI 16 اجرا می‌‏شود.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 به تراشه Dimensity 8300 مجهز شده است و در دو رنگ خاکستری و سبز وارد بازار می‏‌شود؛ با نزدیک شدن به زمان عرضه این محصول، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در مورد مشخصات دوربین و دیگر ویژگی‌های آن منتشر شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=79390

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.