• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

تمام بخش‌ها برای رفع مشکلات اساسی مردم باید با دولت همکاری همه‌جانبه داشته باشند

  • کد خبر : 79386
  • 02 مرداد 1403 - 11:42
تمام بخش‌ها برای رفع مشکلات اساسی مردم باید با دولت همکاری همه‌جانبه داشته باشند
سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه تمام بخش‌ها برای رفع مشکلات اساسی مردم باید با دولت همکاری همه‌جانبه داشته باشند، گفت: قوه قضائیه به عنوان همکار و همراه در راستای مقابله با مظاهر فساد و برای اینکه دولت بتواند به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند، آمادگی هرگونه همکاری را با دولت جدید خواهد داشت.

به گزارش نبض وطن به نقل از مرکز رسانه قوه‌قضاییه، اصغر جهانگیر در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری مراسم شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: این مراسم نشان‌دهنده شکوه بی‌نظیر یک واقعه تاریخی و توجه به آن برای زنده بودن نام امام حسین (ع) و یاران ایشان به عنوان نهضت احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود، امیدواریم این مجالس درس بزرگی به همه ما برای اینکه رهروان صدیقی برای این بزرگواران باشیم، بدهد.

وی با بیان اینکه لازم است تجاوزگری‌های رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به سرزمین‌های اسلامی از جمله لبنان، یمن، فلسطین و سوریه را محکوم کنیم، افزود: این رژیم نشان داد خوی ترور و جنایتش سیری‌ناپذیر است؛ به‌رغم تلاشش در ۱۰ ماه گذشته برای در هم شکستن مقاومت ملت مظلوم فلسطین نه تنها موفق به شکستن این مقاومت نشد، بلکه این مقاومت به نهضتی برای شناسایی جنایت‌های رژیم صهیونیستی و محکومیت آن منجر شد.

جهانگیر ادامه داد: جا دارد تمام کشورهای اسلامی و بعضی کشورهای آزاد با به‌کارگیری دیپلماسی فعال، دخالت آشکار و نقش خود را برای حمایت از مظلومان در دنیا ایفا کنند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی تاکنون پشتیبان نهضت‌های آزادی‌بخش و مقاومت در سراسر جهان بوده و از مظلومان دنیا حمایت کرده است، تصریح کرد: امیدواریم که شاهد این باشیم که به زودی این جنایات غیرقابل قبول متوقف و راهی برای محاکمه سران این دولت جعلی فراهم شود.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه در روزهای آتی شاهد تشکیل دولت جدید خواهیم بود و مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب کابینه خود را معرفی خواهد کرد، گفت: تمام بخش‌ها برای رفع مشکلات اساسی مردم به ویژه مشکلات معیشتی باید با دولت همکاری همه‌جانبه داشته باشند و این یکی از راهبردهایی است که رئیس جمهور منتخب در صحبت‌های خود بیان کرده و نظام اسلامی نیز به عنوان یک وظیفه اساسی برای حمایت از مظلومان و مستضعفان از ابتدای پیروزی انقلاب در دستور کار قرار داده است تا دولت جدید در مسیری که برای کمک به مردم، کمک به پیشرفت و آبادانی کشور و تولید امنیت و رفاه برای جامعه آغاز کرده، موفق باشد.

وی افزود: قوه قضائیه نیز به عنوان همکار و همراه در راستای مقابله با مظاهر فساد و جلوگیری و پیشگیری از جرایم در کشور برای اینکه دولت بتواند به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند، آمادگی هرگونه همکاری را با دولت جدید خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=79386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.