• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز ۲ مرداد ۱۴۰۳

  • کد خبر : 79380
  • 02 مرداد 1403 - 11:13
قیمت خودرو امروز ۲ مرداد ۱۴۰۳
قیمت روز محصولات ایران ‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش نبض وطن، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در تمام محصولات داخلی و مونتاژی به روند کاهشی خود ادامه داد و افت قیمت در محصولات از یک میلیون تا ۹۵ میلیون تومان دیده می‌شود.

سورن پلاس دوگانه‌سوز و تمامی مدل‌های این خودرو امروز روند نزولی را ثبت کردند و این خودروی با هشت میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ ۷۵۳ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) و انواع دیگر مدل این خودرو روند کاهشی دارند؛ این مدل با افت ۱۰ میلیون تومان به قیمت ۹۴۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس در شمار محصولات داخلی ایران‌خودرو با ریزش ۹ میلیون تومانی در محدوده ۵۸۹ میلیون تومان قرار گرفت.

اطلس خودروی تازه‌وارد سایپا، در یک هفته اخیر ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و امروز با افت سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۰۷ میلیون تومان رسید.

کوییک S از محصولات شرکت سایپا، با ریزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۶۹۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۶ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۳ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۷۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۵۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۸۹ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۸۸۴ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S استاندارد با قیمت ۴۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۳ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۳۹۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۵ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۰۳ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز با افت شدید در قیمت محصولات روبه‌رو است.

اکستریم VX از محصولات لوکس مدیران خودرو رکورددار افت قیمت بازار خودرو شد و با ریزش ۹۵ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هیوندای اکسنت برای خلاف دیگر مدل‌های هیوندا امروز با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما از محصولات مونتاژی لوکس با شیب نزولی ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومانی در بازار به فروش می‌شود.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس مدیران خودرو با افت چشمگیر ۲۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۳۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=79380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.