• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

باز گشت «جناب خان» به تلویزیون

  • کد خبر : 79044
  • 31 تیر 1403 - 17:24
باز گشت «جناب خان» به تلویزیون
این روزها هم خبرهایی از فصل جدید «برمودا» کامران نجف‌زاده به گوش می‌رسد و هم بازگشت «جناب خان» با یک برنامه تلویزیونی که رویه جدّی‌تری به خودش گرفته است.

به گزارش نبض وطن، شبکه نسیم که این روزها فصل جدید «از سرگذشت» را روی آنتن داشت و «مجلس واقعه» که خلأهای جدّی فقدان و بی‌توجهی به هنر تعزیه را در دهه اول محرم پُر کرد. همچنان که دیگر برنامه‌ها همچون «با حسین حرف بزن»، «آن لحظه»، «من حسین (ع) را دوست دارم»، «نسیم آوا» و «باب الحسین (ع)» روی آنتن رفت.

اما در ادامه قرار است برنامه‌هایی جدید سر از شبکه نسیم درآورند که پخش آن‌ها بعد از ایام محرم و صفر آغاز شود؛ یکی از آن‌ها برنامه «جناب خان» است، عروسک محبوبی که به عنوان یک لبوفروش نخستین بار در سریال نمایش‌خانگی «کوچه مروارید» محصول ۱۳۹۳ حضور پیدا کرد. اگرچه این سریال خیلی مورد استقبال قرار نگرفت اما باعث آشنایی رامبد جوان با این شخصیت شد؛ رامبد جوان که فصل اول «خندوانه» را روی آنتن برده بود برای فصل دوم از جناب خان استفاده کرد.

حضور جناب‌خان در هر فصل «خندوانه» باعث شد او به عنوان یک عروسک محبوب در دلِ همه مخاطبین جا باز کند و به جایی برسد بدون رامبد جوان هم می‌تواند باعث پربیننده شدن یک برنامه شود. همچنان که در بسیاری از اوقات در ایام رخوت «خندوانه» هم توانست برگ برنده این برنامه باشد. همچنان که در چند قسمت کنارِ برنامه «جام آرزوها» پژمان بازغی بود که همزمان با مسابقات جام ملت‌های آسیا در زمستان سال گذشته روی آنتن رفت.

یک تجربه کوتاه تک قسمتی با «بسته پیشنهادی» و به صورت تماس تلفنی با برنامه «نسیمی شو» داشت. همچنان که این روزها حضور جناب خان در تلویزیون با ساخت یک برنامه اختصاصی، جدّی‌تر از گذشته شده است. البته محمد بحرانی صداپیشه این عروسکِ محبوب که خیلی اهل مصاحبه نیست، ترجیح داد درباره جزئیات این برنامه گفت‌وگویی نکند و به همان لبخند همیشگی‌اش بسنده کرد.

دو برنامه شبکه نسیم یکی «برمودا» کامران نجف‌زاده و دیگری «مهمانی» ایرج طهماسب توانستند در نظرسنجی‌ها هم جایگاه خوبی را به خودشان اختصاص دهند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد برنامه «مهمانی» ایرج طهماسب که در ایام عید نوروز با استقبال خوبی از سویِ مخاطبین تلویزیون مواجه شد قرار است ادامه پیدا کند. همچنین این روزها «برمودا» پیش‌تولید فصل جدید را می‌گذراند تا بتواند فصل پاییز روی آنتن شبکه نسیم باشد.

شبکه نسیم برنامه «بگوبخند ۳» را هم در تدارک است که احتمالاً بعد از محرم و صفر روی آنتن داشته باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=79044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.