جواد صالحی آرتیمانی در پاسخ به این سوال که آیا پروازهای فرودگاه امام(ره) با توجه به اختلالات بین المللی شبکه های اینترنتی مختل شده است یا خیر؟ اظهار کرد: قبلا سیستم پذیر مسافر در فرودگاه امام(ره) توسط یک شرکت اروپایی انجام می شد اما از ۱۴۰۱ سال به بعد سیستم پذیرش مسافر توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی انجام می شد.
وی افرود: در حال حاضر تمام ایرلاین های ایرانی و خارجی در بستر نرم افزار این شرکت ایرانی پروازهای خود را انجام می دهند.
مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام(ره) تصریح کرد: تا به این لحظه برای پروازها و پذیرش مسافران هیچ مشکلی وجود ندارد و سیستم کار خود را انجام می دهد. گزارشی مبنی بر وجود اختلال در شبکه نیز دریافت نکرده ایم.