• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

بانوان نخبه بازوی توانمند مدیریت شهری هستند

  • کد خبر : 787
  • 08 آذر 1398 - 19:34
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: استفاده از ظرفیت بانوان و نخبگان به عنوان موتور حرکت جامعه می‌تواند زرین شهر را به سمت توسعه و پیشرفت روزافزون سوق دهد.

به گزارش نبض وطن، سوده باقری با بیان اینکه وجود نیروهای متفکر و خلاق در جامعه حاصل مدیریت و پرورش زنان است،اظهار کرد: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دوشادوش مردان در صحنه حضور یافته و با تکیه بر توانایی و استعداد ذاتی خود در مسیر توسعه همه جانبه ایران اسلامی گام برداشته اند.
عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه امروز زمان آن رسیده برای توسعه و آبادانی شهر بسترسازی مشارکت و هم‌فکری بانوان در شورای اسلامی زرین شهر فراهم شود، تصریح کرد: خوشبختانه بانوان نخبه و هنرمند زرین شهر توانمندی های خود را به منصه ظهور رسانده اند و قطعا استفاده از ایده ها و توانمندی های این قشر تاثیرگذار در مدیریت شهری ، زرین شهر را پویاتر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اگر خواهان توسعه پایدار و حرکت به سمت ساختن شهری ایده‌آل هستیم، باید از ظرفیت فکری بانوان بهره مند شویم، ادامه داد: اعضاء شورای اسلامی زرین شهر در دوره پنجم به دنبال آن بوده اند اقداماتی انجام گیرد که تأثیر آن بر زندگی مردم شهر مشهود باشد از این روحضور جامعه بانوان در جلسات علنی شورای شهر به عنوان یک مرکز تصمیم گیری می تواند در این خصوص راهگشا باشد.
باقری حضور بانوان در سیاست گذاری های شهری را ضرورتی انکارناپذیر دانست و اضافه کرد: بانوان همواره تکیه گاهی قدرتمند برای خانواده های خود بوده اند و این مسئله سبب شده است نگاه ریز بینانه تری نسبت به مسائل، مشکلات و نیازهای جامعه شهری داشته باشند و قطعا می توان از این نگاه تیزبینانه در قالب پیشنهادات و نظرات ارزنده در بخش‌های مختلف مدیریت شهری استفاده کرد.
وی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان و نخبگان به عنوان موتور حرکت جامعه می‌تواند زرین شهر را به سمت توسعه و پیشرفت روزافزون سوق دهد.
عضو شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که زنان حق بیشتری از مردان دارند زیرا اگر آنها از ملت گرفته شوند، کشور به سمت انحطاط کشیده می‌شود از این رو باید به سمتی حرکت کنیم که امکانات و بستر مناسبی برای فعالیت‌های اجتماعی بانوان به خوبی مهیا شود و بتوانیم با فراهم آوردن زیرساخت‌های فرهنگی و … آن‌طور که باید و شاید به این قشر مهم بهاء داده شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=787

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.