• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

پلمب دو واحد نانوایی در لنجان

  • کد خبر : 78652
  • 29 تیر 1403 - 2:14
پلمب دو واحد نانوایی در لنجان
رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان لنجان گفت: نظارت بر عملکرد خبازان شهرستان لنجان توسط تیم‌های بازرسی ادره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان و قنادان این شهرستان تشدید شده و طبق جدول زمان بندی در دو شیفت بازدید‌ها انجام می‌شود.

یونس رمضانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: یکی از مایحتاج اصلی مردم نان بوده و متولیان امر از جمله نانوایان در تلاش هستند تا این قوت غالب به نحو مطلوب به دست مردم برسد، و در این زمینه رضایتمندی مردم شرط و جزو اولویت‌ها است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه نانوایی‌های شهرستان لنجان بازرسی می‌شوند، افزود: با هدف بهبود وضعیت پخت کیفی نان، تشویق و تنبیه خبازان در اولویت قرار دارد.

رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان لنجان تصریح کرد: نظارت بر عملکرد خبازان شهرستان لنجان توسط تیم‌های بازرسی ادره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان و قنادان این شهرستان تشدید شده و طبق جدول زمان بندی در دو شیفت بازدید‌ها انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: خبازان نیاز است علاوه بر پخت نان مناسب، به مباحثی چون کم‌فروشی و گران‌فروشی توجه داشته باشند چراکه در صورت مشاهده تخلفات بیان شده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

رمضانی بیان کرد: در بازرسی‌ها با هرگونه موارد کم فروشی و یا عدم رعایت بهداشت و ساعت پخت نان و نبود کیفیت نان با خبازی‌های شهرستان برخورد خواهد شد و تخلف مجدد واحدهای نانوایی در مرحله بعدی طرح نظارت منجر به تعطیلی و قطع سهمیه آن‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به پلمب دو واحد نانوایی خاطرنشان کرد: فقدان پروانه کسب ،جابجایی واحد صنفی بدون اطلاع اتحادیه و انجام مراحل تغییر نشانی تخلفات و همچنین فروش نان آزاد با آرد یارانه‌ای این واحدهای نانوایی بود که دستور پلمب آن‌ها صادر شد.

رئیس اتحادیه نانوایان و قنادان شهرستان لنجان یادآور شد: پخت نان به عواملی متعددی همچون هزینه دستمزد کارگران، میزان سهمیه آرد نانوایان، کیفیت آرد کارخانه‌ها و… مربوط بوده و تمامی مطالب بیان شده توسط نانوایان در بازرسی‌های صورت گرفته درحال پیگیری است و امیدواریم با رسیدگی به این مطالبات، دغدغه‌های این صنف برطرف شود و این اقدامات به افزایش کیفیت نان و کاهش نارضایتی مردم در شهرستان لنجان منجر گردد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=78652
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.