• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

کسری ۲۰ میلیارد ریالی برای اتمام پروژه های بالای ۹۰ درصد شبکه بهداشت و درمان لنجان

  • کد خبر : 783
  • 16 آبان 1398 - 19:30
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنجان گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان برای اتمام پروژه های عمرانی بالای 90 درصد با کسری بودجه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال مواجه بوده برهمین اساس کمک خیرین و مسئولان شهرستان در اتمام این پروژه های قطعا کمک شایانی را به ارتقاء سطح سلامت مردم خواهد داشت.

به گزارش نبض وطن، علی وحدتی در نشست با اعضاء شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان درسه محورفضای فیزیکی،تجهیزات پزشکی ونیروی انسانی حوزه سلامت در شهرستان فعالیت قابل قبولی داشته است، اظهار کرد: در زمینه پروژه های عمرانی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان موفق شده است رتبه های برتر را به خود اختصاص دهد به گونه ای که امروز یکی ازبزرگترین آزمایشگاه های رفرانس استان در زرین شهر با پیشرفت ۹۰درصدی قرار داشته و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید همچنین مرکزخدمات جامع سلامت شهرهای سده لنجان و چمگــردان در مراحل پایانی قرار دارند.
وی با اشاره به تشویق خیرین به حضور در حوزه سلامت در شهرستان لنجان، افزود: با اقدامات صورت گرفته در شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان در حوزه جذب خیرین سلامت مرکزخدمات جامع سلامت شهر ورنامخواست و پایگاه اورژانس جعفرآباد توسط خیرین نیک اندیش ساخته و به بهره برداری رسید و خانه بهداشت روستای چم حیدر نیز دردست اقدام است.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنجان با بیان اینکه مرکز سلامت بخش فولاد شهر توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساخته و به بهره برداری رسید، ادامه داد: شرکت عمران شهرجدید فولادشهر نیز به حوزه بهداشت و سلامت شهروندان در بخش فولادشهر توجه ویژه ای داشته و به کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان آماده تا در مسکن مهر نیز اقدامات شایسته به مردم ارائه شود و برهمین اساس می توان گفت امروز با اقدامات صورت گرفته بیش از ۱۰ هزار متر مربع پروژه عمرانی انجام گرفته است.
وی اتمام پروژه های عمرانی بالای ۸۰ درصد را از اولویت های شبکه بهداشت و درمان شهرستان اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم با تامین اعتبار پروژه های عمرانی با پیشرفت قابل قبول را به اتمام رساند و در ادامه پروژه هایی چون مرکز جامع سلامت باغبادران، خانه بهداشت روستای چم حیدر و… به مرحله اجرا و بهره برداری برسند.
وحدتی اضافه کرد: باید به این نکته توجه جدی داشت که شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان برای اتمام پروژه های عمرانی بالای ۹۰ درصد با کسری بودجه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال مواجه بوده برهمین اساس کمک خیرین و مسئولان شهرستان در اتمام این پروژه های قطعا کمک شایانی را به ارتقاء سطح سلامت مردم خواهد داشت.
وی با اشاره به مشکلات حاکم بر نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان لنجان، عنوان کرد: طی سال های اخیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان در حوزه های تخصصی و مراکز بهداشت و درمان جذب نیروی جدید نداشته است و با توجه به مشکلات حاکم بر حوزه نیروی انسانی به سمت برون سپاری امور حرکت کرده و با استفاده بهینه از نیروهای موجود موفق به ارائه خدمات شایسته به مراجعه کنندگان شده ایم.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنجان با بیان اینکه نوسازی تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان از اهمیت ویژه ای برخودار است، خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته و با جذب یک و نیم میلیارد تومان اعتبار در زمانی که جهش قیمت ها انجام نگرفته بود موفق به تعویض کلیه تجهیزات فرسوده و غیر قابل استفاده در مراکز تحت پوشش شدیم.
وی با اشاره به موفقیت های کسب شده در حوزه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر در شهرستان لنجان، گفت: شهرسـتان لنجان از جمله شهرستان های سرآمد در حوزه ارائه خدمات و حوزه پیشگیری از بیماری یای غیرواگیر بوده همچنین این شهرستان در طرح تحول نظام سلامت جزء شهرستان های برتر در تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در استان اصفهان است.
وحدتی افزود: کارشناسان سازمان بهداشت جهانیWHO، زرین شهر پس از شهر اصفهان در زمینه تشکیل پرونده الکترونیک دارای شرایط مطلوب دانستند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=783

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.