• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

معرفی ساعت هوشمند جدید آنر

  • کد خبر : 78139
  • 25 تیر 1403 - 22:18
معرفی ساعت هوشمند جدید آنر
ساعت هوشمند آنر Haylou Watch Vitality Edition از سرویس‌های پرداخت Alipay و WeChat Pay پشتیبانی می‌کند.

به گزارش نبض وطن، شرکت آنر اخیراً یک ساعت هوشمند جدید به نام Haylou Watch Vitality Edition عرضه کرده است که دارای نمایشگر ۱.۹۵ اینچی AMOLED با میزان روشنایی ۵۵۰ نیت و نسبت نمایشگر به بدنه ۷۵ درصد است، این محصول به موقعیت‌یاب جهانی داخلی با پنج سیستم ماهواره‌ای GPS، BDS، GALILEO، GLONASS و QZSS مجهز شده است و از بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی از جمله دوچرخه‌سواری، شنا و دویدن پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند جدید آنر به صورت مداوم ضربان قلب و میزان اکسیژن خون را ردیابی می‌کند و اطلاعات مربوط به آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، همچنین تا پنج متر زیر آب نیز مقاوم است، بنابراین کاربران می‌توانند از این محصول هنگام شنا کردن و دوش گرفتن بدون نگرانی استفاده کنند.

ساعت هوشمند آنر Haylou Watch Vitality Edition از سرویس‌های پرداخت Alipay و WeChat Pay پشتیبانی می‌کند و تماس بلوتوثی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند با استفاده از ساعت خود به تماس‌ها پاسخ دهند؛ شرکت سازنده اعلام کرده است که این ساعت با یک بار شارژ کردن تا ۱۲ روز شارژدهی دارد و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌‎شود.

ساعت هوشمند جدید آنر دارای بندهای سیلیکونی قابل تعویض است و وزن آن فقط ۲۹ گرم است که استفاده طولانی مدت از آن را راحت می‌کند، قیمت این ساعت تقریباً ۵۰ دلار ارزیابی شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=78139

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.