• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳

سوء قصد به جان ترامپ در حین سخنرانی

  • کد خبر : 77951
  • 24 تیر 1403 - 4:55
سوء قصد به جان ترامپ در حین سخنرانی
سخنرانی انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ایالت پنسیلوانیا به دلیل تیراندازی متوقف شد و خبرها حاکی است که او جراحت سطحی پیدا کرده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از نیویورک پست، سخنرانی انتخاباتی «دونالد ترامپ» در ایالت پنسیلوانیا به دلیل تیراندازی متوقف شد و خبرها حاکی است که او جراحت سطحی پیدا کرده است.

این تیراندازی بامداد یکشنبه حین سخنرانی ترامپ در «باتلر» پنسیلوانیا رخ داد و مأموران «سرویس مخفی» آمریکا وی را تحت حفاظت گرفته و از محل خارج کردند.

تصاویر ویدئویی و عکس‌ها نشان می‌دهد که صورت ترامپ خونین شده است. وی در حالی که توسط محافظان از زمین بلند شد، دست‌هایش را مشت کرد و تکان داد.

شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا وابسته به دموکرات‌ها گزارش داد: مأموران سرویس مخفی آمریکا، دونالد ترامپ را پس از اینکه در یک تجمع انتخاباتی در باتلر پنسیلوانیا روی زمین افتاد، به سرعت از روی صحنه خارج کردند.

پیش از افتادن ترامپ، صدای چند شلیک و انفجارهای بلندی شنیده شد. مأموران به ترامپ که صورتش خونین بود، کمک کردند تا بایستد. ترامپ رو به جمعیت حاضر در محل فریاد می‌زد و مشتش را بالا برده بود. سپس مأموران او را به یک وسیله نقلیه منتقل و از محل خارج کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکا، فردی هنگام سخنرانی ترامپ در ایالت پنسیلوانیا، به سمت او شلیک و گلوله به گوش سمت راستش برخورد کرده است.

شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز نیز به نقل از سه افسر پلیس گزارش داد که تیراندازی در تجمع ترامپ خارج از محدوده سرویس مخفی آمریکا رخ داده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای پس از این حادثه اعلام کرد حال او خوب است و در یک مرکز درمانی محلی تحت نظر است. ستاد ترامپ تصریح کرد: «ترامپ از نیروهای نظامی بابت واکنش سریع آن‌ها در جریان این اقدام شنیع قدردانی می‌کند.»

پسر ترامپ نیز در شبکه اجتماعی ایکس این حادثه را «تروریستی» اعلام کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=77951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.