• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳

تداوم گرما در استان اصفهان

  • کد خبر : 77632
  • 21 تیر 1403 - 11:48
تداوم گرما در استان اصفهان
رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی گفت: این بررسی بیانگر شیو فشاری در نیمه شمالی استان تا روز یکشنبه است.

لیلا امینی در گفتگو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر شیوع فشاری در نیمه شمالی استان، تا روز یکشنبه است.

وی افزود: این موضوع سبب افزایش سرعت باد در قسمت‌های شرقی و شمالی استان خواهد شد و شرایط فعال‌شدن کانون‌های گردوخاک و به‌تبع آن کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این نواحی مورد انتظار است که با شدت کمتری به نواحی مرکزی نیز نفوذ خواهد کرد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تصریح کرد: شدت این پدیده بیشتر در مناطق شرقی و شمالی استان و در روزهای شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب خواهد بود.

وی اضافه کرد: هشدار سطح زرد شماره ۳۱ در خصوص مخاطرات ناشی از این شرایط و تداوم گرما طی روزهای چهارشنبه تا جمعه صادر شده است.

امینی عنوان کرد: کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت و بیشینه دمای هوای امروز اصفهان ۴۱ و کمینه دمای هوا ۲۶ درجه است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: دمای هوا در اصفهان، آران و بیدگل، اردستان، بادرود و برخوار، چوپانان، خمینی‌شهر و خور و بیابانک، فلاورجان، کاشان، فرودگاه اصفهان، کبوترآباد، لنجان و مهاباد بیش از ۴۰ درجه است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=77632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.