• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

می‌توان به آینده خطه طلایی ایران بیش از پیش امیدوار بود

  • کد خبر : 77425
  • 20 تیر 1403 - 0:33
می‌توان به آینده خطه طلایی ایران بیش از پیش امیدوار بود
شهردار زرین شهر گفت: با نگاه مثبت وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم از طرف وی جهت حل مشکلات صادر شد و قطعا با مباحث مطرح شده در این جلسه و دستورات اخذ شده می‌توانیم به آینده خطه طلایی ایران بیش از پیش امیدوار باشیم.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: زرین شهر با مباحث مختلفی در حوزه‌ مسکن و شهرسازی مواجه است، از این‌رو جلسه‌ای با پیگیری نماینده مردم شریف لنجان در مجلس شورای اسلامی جناب دکتر پولادی در جهت حل معضلات شهر زرین شهر با وزیر راه و شهرسازی برگزار و مباحث مفیدی در این نشست مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این نشست مسائل و مشکلات زرین شهر و راهکارهای حل مشکلات مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: کمبود زمین برای ساخت و ساز مسکن یکی از مشکلات اساسی در زرین شهر به‌شمار می‌آید چراکه باعث افزایش چشمگیر قیمت زمین و مسکن در این شهر و در نهایت مهاجرت شهروندان به دیگر شهرهای همجوار شده است.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های متعدد صورت گرفته در دوره ششم مدیریت شهری در راستای اجرای طرح نهضت ملی در خطه طلایی ایران و الحاق اراضی به محدوده شهر این مهم با چالش‎‌هایی مواجه بود که مباحث مرتبط با این موضوع با وزیر راه و شهرسازی در میان گذاشته شد.

وی توسعه زرین شهر را مستلزم احداث جاده‌های کمربندی دانست و اضافه کرد: تحقق اجرای احداث کمربندی‌های شمال غرب و شمال شرق زرین شهر یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود چراکه اجرای این پروژه نه تنها امکان انتقال کالاهای تجاری و همچنین محصولات صنایع مادر در شهرستان لنجان را بیش از پیش فراهم خواهد کرد بلکه تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال در بخش حمل‌ونقل، گسترش مراکز تفریحی و خدماتی در مسیر فوق را رقم می‌زند.

اسماعیلی احمدی عنوان کرد: با نگاه مثبت وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم از طرف وی جهت حل مشکلات صادر شد و قطعا با مباحث مطرح شده در این جلسه و دستورات اخذ شده می‌توانیم به آینده خطه طلایی ایران بیش از پیش امیدوار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان زرین شهر به این مهم توجه داشته باشند که شهرداری و شورای اسلامی زرین شهر در دوره ششم پیگیر تحقق مطالبات به حق شهروندان در مرکز کشور هستند و امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته و تحقق وعده‌های مسئولان شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=77425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.