• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

تولید ریل قطارهای پرسرعت افتخار ملی است

  • کد خبر : 773
  • 15 آبان 1398 - 0:17
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته با حضور جعفر سرقینی معاون وزیر صمت ، دکتر خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو ، داریوش اسماعیلی رئیس نظام مهندسی معدن ایران و محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن نهم آبان ماه افتتاح شد و تا 12 آبان ماه میزبان بازدیدکنندگان است . ذوب آهن اصفهان با برپایی غرفه ای در این نمایشگاه حضور فعال دارد .

به گزارش نبض وطن ، دکتر جعفر سرقینی معاون معدنی وزیر صنعت معدن و تجارت با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان ضمن گفتگو با کارشناسان در جریان آخرین دستاوردهای شرکت قرار گرفت و گفت : تولید ریل قطارهای پر سرعت با گرید ۶۰E1 مطابق با استاندارد های اروپا افتخار ملی است . وی با اشاره به استفاده اولین ریل تولید شده ذوب آهن در محور بستان آباد، میانه افزود : تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان نشان دهنده این است که با تکیه بر دانش داخلی و اعتماد می توان دانش روز را بومی سازی کرد و ذوب آهن اصفهان در این زمینه پیشرو است.
دکتر سرقینی به تامین یک میلیون ۷۵۰ هزار تن سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن اشاره کرد و افزود : در آینده مابقی سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن نیز تامین خواهد شد تا صنعت بزرگی مانند ذوب آهن برای تولید دچار چالش نشود .
وی خاطر نشان ساخت : عوارض صادرات سنگ آهن نتایج خوبی برای شرکت های داخلی داشت .

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=773

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.