• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان: صیانت از آرا مردم ضروری است

  • کد خبر : 76666
  • 15 تیر 1403 - 22:52
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان: صیانت از آرا مردم ضروری است
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در نشست با رؤسا و اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات بر صیانت از آرا مردم تأکید کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، نشست ستاد انتخابات استان با حضور استاندار اصفهان، رئیس ستاد انتخابات، رؤسا و اعضای کمیته‌های هشتگانه ستاد انتخابات، به منظور بررسی و مرور اقدامات انجام شده در راستای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تشکیل شد.

محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در این نشست بیان کرد: برای ما سخت و ناگوار بود که این انتخابات زودهنگام را بعد از شهادت شهدای خدمت و شهید والامقام آیت الله رئیسی برگزار کنیم اما بنا به آموزه‌های دینی، تأکیدات مقام معظم رهبری و با بسترسازی‌های شایسته دولت سیزدهم و البته همت دست‌اندرکاران، فرایند انتخابات به شایستگی برگزار شد.

وی ادامه داد: ساعات پایانی انتخابات خاص است لذا بایستی مراقبت کنیم که در مسائل امنیتی، زیرساختی و فنی غفلتی صورت نگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تأکید کرد: وظیفه بسیار مهم ما در ساعات آینده و حتی فردا ادامه دارد از این رو بایستی آمادگی‌های ستاد امنیت انتخابات بسیار جدی و دقیق باشد تا خدشه‌ای به انتخابات وارد نشود.

جان‌نثاری ادامه داد: در حوزه مدیریت بحران نیز مراقبت شود تا هیچ‌گونه اختلالی ایجاد نشود و اگر اختلالی ایجاد شد در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شود.

وی افزود: اندوخته بزرگی در دولت سیزدهم به وجود آمد که در پنج ماه ۵ انتخابات برگزار شد، البته این فعالیت در دولتی انجام شد که شعارش «ما می‌توانیم» بود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: علیرغم برگزاری انتخابات حتی امروز نیز پیگیری امور جاری استانداری و پروژه‌های زیرساختی و عمرانی استان تعطیل نشد و این از مصادیق حکمرانی انقلابی است.

گفتنی است در این نشست رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان به ارائه گزارشی از حوزه مأموریت و عملکرد خود پرداختند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=76666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.