• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳

حضور حداکثری در پای صندوق رای، زمینه تشکیل دولت قوی را فراهم می‌کند

  • کد خبر : 76428
  • 15 تیر 1403 - 3:57
حضور حداکثری در پای صندوق رای، زمینه تشکیل دولت قوی را فراهم می‌کند
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: از همه شهروندان شهرستان لنجان به ویژه شهروندان زرین شهر دعوت می‌شود دوشادوش ملت عزیز و بزرگ ایران، در این عرصه بسیار مهم و حساس حضوری گسترده داشته باشند و با تشخیص درست به راه انقلاب و امام خیمنی(ره) و شهدا لبیک گفته و زمینه تشکیل دولت قوی را فراهم کنند.

به گزارش نبض وطن محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود نوشت:

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در سخنان اخیر خود با اشاره به انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری، مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح را موجب سرافرازی ملت و جمهوری اسلامی دانستند و با تبیین ویژگی‌های نامزد اصلح، فرمودند: هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

شرکت در انتخابات کار عاقلانه‌ای است که نقش بسزایی در بهره‌وری، دستیابی به دستاوردهای متعدد در منظومه سیاسی منطقه‌ای و جهانی و در نهایت افزایش اقتدار ایران اسلامی دارد.

امید است فارغ از هرگونه گرایشات سیاسی شاهد حضور پرشور مردم به خصوص جوانان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باشیم و تک تکمان به تکلیف و وظیفه‌ دینی و ملی و شهروندی خود جامه عمل بپوشانیم چراکه مشارکت فعال و مسئولانه در انتخابات تنها راه رسیدن به ایران قوی و سربلند است.

بدون تردید امروز مردم ایران بار دیگر حماسه می‌آفرینند و در این آزمون بزرگ سربلند خواهند بود از این رو از همه شهروندان شهرستان لنجان به ویژه شهروندان زرین شهر دعوت می‌شود دوشادوش ملت عزیز و بزرگ ایران، در این عرصه بسیار مهم و حساس حضوری گسترده داشته باشند و با تشخیص درست به راه انقلاب و امام خیمنی(ره) و شهدا لبیک گفته و زمینه تشکیل دولت قوی را فراهم کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=76428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.