• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

مسیر رسیدن به ایران قوی با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای هموار می‌شود

  • کد خبر : 76426
  • 15 تیر 1403 - 2:38
مسیر رسیدن به ایران قوی با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای هموار می‌شود
شهردار زرین شهر گفت: هر کسی علاقه مند به داشتن ایران قوی است باید در امروز در این انتخابات حاضر شده تا دولتی با پشتوانه مردمی بالا انتخاب شود بنابراین از آحاد مردم ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان لنجان و خطه طلایی ایران دعوت کرده با رأی خود، نقش خودشان را به‌صورت مستقیم در تعیین رئیس‌جمهور ایفا کنند.

به گزارش نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود نوشت:
حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی نه تنها یک حق است بلکه تکلیفی شرعی، ملی، سیاسی و اجتماعی است چراکه این حضوراز یک سو هویت ملت ایران را معرفی کرده و از سوی دیگیر به دنیا نشان می‌دهند که این ملت ایرا است که برای میهن اسلامی تصمیم می‌گیرد و به قیم نیازی نداریم.

انتخابات موهبت و فرصتی است که از ناحیه انقلاب اسلامی به مردم ایران داده شده است تا تمام امور مردم با انتخاب فرد اصلح برای دوره‌ای چهار ساله رقم بخورد از این رو مشارکت و حضور همه جانبه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری قطعا در زندگی و سرنوشت کشور و ملت ایران تأثیرگذار خواهد بود.

هر کسی علاقه مند به داشتن ایران قوی است باید در امروز در این انتخابات حاضر شده تا دولتی با پشتوانه مردمی بالا انتخاب شود بنابراین از آحاد مردم ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان لنجان و خطه طلایی ایران دعوت کرده با رأی خود، نقش خودشان را به‌صورت مستقیم در تعیین رئیس‌جمهور ایفا کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=76426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.