• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

زرین شهر در مسیر توسعه و تحقق مطالبات دیرینه شهروندان

  • کد خبر : 76280
  • 14 تیر 1403 - 11:40
زرین شهر در مسیر توسعه و تحقق مطالبات دیرینه شهروندان
شهردار زرین شهر گفت: شهرداری زرین شهر تلاش کرده ضمن تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه‌ها، با افزایش اعتماد بین شهروندان و شهرداری زمینه مشارکت هرچه بیشتر شهروندان فراهم آورده و با ترسیم چشم اندازهای جدید شرایط لازم برای توسعه پایدار خطه طلایی ایران را مهیا نماید.
به گزارش نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود نوشت:
چهاردهم تیرماه مصادف با سالگرد تصویب “قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور” در تقویم رسمی کشور با عنوان روز شهرداری و دهیاری نامگذاری شد و این مهم نشان از نقش مدیریت شهری و دهیاری‌ها به عنوان نهاد محلی در برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهرها و روستاهای ایران اسلامی دارد.
امروزه یکی از اهداف اصلی مدیران شهری دست‌یابی به شهرهای پایدار و مدیریت شهری پایدار بوده و برای تحقق این مهم تلاش فراوانی برای پایداری منابع برای نسل‌های آینده و جلوگیری از اتلاف و تخریب منابع در کنار دست‌یابی به سطح قابل قبولی خدمات عمومی و رفاه شهری برای تمامی نسل‌ها در حال انجام است و در این میان شهرداری زرین شهر در طول دوره ششم با درک عمیق از نقش بی بدیل شهرداری‌ها و شوراها در توسعه همه جانبه شهرها تلاش کرده علاوه بر دستیابی به این مهم کلیه امور محلی سیستم شهر را با برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، هدایت، ساماندهی، نظارت و هماهنگ کند.
شهرداری زرین شهر تلاش کرده ضمن تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه‌ها، با افزایش اعتماد بین شهروندان و شهرداری زمینه مشارکت هرچه بیشتر شهروندان فراهم آورده و با ترسیم چشم اندازهای جدید شرایط لازم برای توسعه پایدار خطه طلایی ایران را مهیا نماید.
اینجانب با تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به کلیه شهرداران، دهیاران سراسر کشور به ویژه همه همکاران خود در استان اصفهان به ویژه شهرستان لنجان از خداوند متعال برای تمامی عزیزانی که دغدغه خدمت و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی‌ را دارند،‌ آرزوی سعادت،‌ سربلندی و توفیق روزافزون دارم. امید است در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) شاهد پیشرفت‌ و توسعه همه‌جانبه کشور خصوصا زرین شهر خطه طلایی ایران باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=76280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.