• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

شهرداری‌ها دولت‌های کوچک هستند

  • کد خبر : 76276
  • 14 تیر 1403 - 8:35
شهرداری‌ها دولت‌های کوچک هستند
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: طی سال‌های اخیر گام‌های مثبت و بسزایی از سوی شهرداری‌های شهرهای ایران برای برقراری عدالت در ارائه خدمات و توسعه شهرها برداشته شده که این مهم موجبات پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی را فراهم آورده است.
به گزارش نبض وطن، محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پیامی ضمن تبریک روز شهرداری‌ها نوشت:
شهرداری‌ها به واسطه نوع خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهند یکی از نهادهای مهم حاکمیتی به‌شمار می‌آیند و به تبع آن فعالیت‌های شبانه‌روزی این نهاد در حوزه‌های مختلف، تاثیر مستقیم و غیرمستقیم بر پیکره حیات اجتماعی، ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی شهری دارد.
خوشبختانه طی سال‌های اخیر گام‌های مثبت و بسزایی از سوی شهرداری‌های شهرهای ایران برای برقراری عدالت در ارائه خدمات و توسعه شهرها برداشته شده که این مهم موجبات پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی را فراهم آورده است. بدون برنامه، تحقق توسعه همه‌جانبه و پایدار شهری در تمامی ابعاد توسعه اعم از عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی امکان پذیر نخواهد بود از این رو شهرداری زرین شهر در دوره ششم به‌گونه‌ای عمل کرد که با تدوین طرح‌ راهبردی، علاوه بر توجه به تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، چشم انداز روشنی را برای آینده خطه طلایی ایران ترسیم کرده و برای رسیدن به این چشم انداز، برنامه‌ریزی دقیق و اصولی را انجام داده که ثمره آن اتمام بخش قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام و مورد مطالبه شهروندان بوده است.
اینجانب فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز “شهرداری و دهیاری” را گرامی داشته با قدردانی و ارج گذاری به تمامی زحمات و تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی همه شهرداران و دهیاران ایران اسلامی، از خدمات شبانه روزی کارکنان پرتلاش شهرداری زرین شهر به ویژه شهردار زرین شهر صمیمانه قدردانی می‌نمایم.
لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=76276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.