• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳

وزیر فرهنگ به آخرین مناظره ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد

  • کد خبر : 76205
  • 13 تیر 1403 - 8:15
وزیر فرهنگ به آخرین مناظره ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: کاش تلویزیون روشن نبود و این حرف‌های بی‌اساس و آزاردهنده را نمی‌شنیدم؛ ایران رنجور از عقب‌ماندگی‌های ناشی از اقدامات رجال غرب‌زده مرعوب، اشراف، تنبل، واداده، خسته، پرمصرف و کم‌خاصیت را تحویل گرفتیم و در کمتر از سه سال به اندازه ۱۵ سال کشور پیش رفت.

به گزارش نبض وطن، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به آخرین مناظره ریاست‌جمهوری نوشت:

امشب از آخرین برنامه اربعین استاد عزیزم، رئیس‌جمهور شهید، از کنار مضجع نورانی امام رئوف که کریمانه پیکر پاک خادم خود را در پناه گرفته، به تهران برگشتم.

کاش تلویزیون روشن نبود و این حرف‌های بی اساس و آزار دهنده را نمی‌شنیدم؛ ایران رنجور از عقب‌ماندگی‌های ناشی از اقدامات رجال غرب زده مرعوب، اشراف، تنبل، واداده، خسته، پرمصرف و کم خاصیت را تحویل گرفتیم و در کمتر از سه سال به اندازه ۱۵ سال کشور پیش رفت.

از این همه سال موانست با آیت‌الله رئیسی باید یک تجربه مهم را یادآوری کنم، ظلم به این بزرگوار، روسیاهی و ذلت را در همین دنیا به دنبال دارد، جیفه دنیا ارزش این بدعاقبتی را ندارد.

واکنش وزیر فرهنگ به آخرین مناظره ریاست جمهوری/ کشور در این ۳ سال به اندازه ۱۵ سال پیش رفت

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=76205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.