• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

تحقق ۱۰۰ درصدی شش ماهه بودجه شهرداری باغبادران

  • کد خبر : 762
  • 16 آبان 1398 - 13:28
سرپرست واحد اداری ومالی شهرداری باغبادران با اشاره به تحقق 100 درصدی شش ماهه بودجه شهرداری باغبادران، گفت: تحقق وصول 50 درصد از بودجه 115 میلیارد ریالی سال 98 شهرداری و همچنین تنظیم دفترچه تحویل و تحول مربوط به جابجایی شهردار از اقدامات مهم صورت گرفته در این واحد است.

به گزارش نبض وطن ،مسعود نوربخش در شورای نشست مدیران شهرداری باغبادران اظهار کرد: بسیاری از کارشناسان واحد اداری ومالی شهرداری را قلب تپنده مدیریت شهری می دانند چراکه این واحد مسئولیت هایی متعددی چون طراحی و تهیه برنامه های کلی شهرداری اعم از اداری ، مالی ، اجرایی ، خدماتی ،‌عمرانی، اقتصادی و … را در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بر عهده دارد.
وی افزود: نظارت بر تهیه و تدوین برنامه های بلند مدت ، میان مدت و کوتاه مدت با مشارکت واحدهای ذی ربط، انجام اقدامات لازم جهت اصلاح ساختار تشکیلاتی شهرداری ، انجام اقدامات لازم جهت جهت پویایی شهرداری و سازمانهای وابسته و همچنین اصلاح فرآیندهای موجود در آن از جمله وظایف واحد اداری مالی شهرداری است.
سرپرست واحد اداری ومالی شهرداری باغبادران تصریح کرد: تهیه و نظارت مستمر بر اجرای بودجه ، متمم بودجه سالیانه شهرداری و تطبیق با برنامه های مصوب و سیاست های شهرداری و همچنین پیگیری امور مربوط به سیستم های اطلاعاتی ، نرم افزاری و فن آوری های جدید مرکز و به روز نگهداشتن اطلاعات مربوطه و ارائه خدمات لازم در این خصوص به کلیه حوزه های شهرداری بر عهده واحد اداری ومالی شهرداری است.
وی افزود: با توجه به گذشت ۱۸۰ روز از سال ۹۸ و علی رغم مشکلات عدیده و غیر منتظره، شش ماه خاص و متفاوتی را را در شهرداری باغبادران شاهد بودیم اما با توجه به اهمیت فعالیت واحد اداری مالی اقدامات مناسبی برای عبور از مشکلات پیش روی شهرداری باغبادران انجام گرفت.
نوربخش تصریح کرد: بستن حساب ها و تنظیم تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری،انجام حسابرسی سال ۹۷، تعیین تکلیف بدهی مربوط به معوقات بیمه تامین اجتماعی و مالیات مربوط به سنوات گذشته، پیگیری استرداد ارزش افزوده مربوط به سالهای ۹۷و ۹۶و ۹۵ از جمله اقدامات صورت گرفته طی چهار ماه اخیر به شمار می آید.
وی با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی شش ماهه بودجه شهرداری باغبادران، ادامه داد: پیگیری و برنامه ریزی به منظور پیشنهاد منابع جدید درآمدی و بازنگری آنها، ارائه صورت حسابهای ذیحسابی مربوط به اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای سال ۹۷ به خزانه معین استان، تحقق وصول ۵۰ درصد از بودجه ۱۱۵ میلیارد ریالی سال ۹۸ شهرداری و همچنین تنظیم دفترچه تحویل و تحول مربوط به جابجایی شهردار از دیگر اقدامات صورت گرفته در این واحد است.
سرپرست واحد اداری ومالی شهرداری باغبادران اضافه کرد: انجام مراحل قانونی و انعقاد قرارداد بالغ بر ۳۰ مورد قرارداد عمرانی ، خدماتی؛ پرداخت به موقع حقوق و مزایای ماهیانه پرسنل، پرداخت حدود هشت میلیارد ریال از دیون سنوات گذشته نیز از جمله اقداماتی است که طی چهار ماه اخیر به همت شهردار و پرسنل واحد اداری مالی شهرداری باغبادران انجام گرفته است.
وی عنوان کرد: صدور احکام کارگری_ کارمندی مربوط به افزایش حقوق، برقراری فوق العاده ویژه، اختصاص پست سازمانی، ارتقاء گروه استحقاقی و احکام معوق، انجام امور مربوط به بازنشستگی دو نفر از کارکنان و همچنین جمع آوری و اسکن کلیه مدارک تحصیلی ، سوابق بیمه پرسنل مجوزات استخدامی و آخرین حکم و قرارداد سال ۹۸ و وارد نمودن در سامانه آمار نامه کشور توسط این واحد انجام گرفت تا شاهد افزایش رضایتمندی پرسنل شهرداری باغبادران باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=762

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.