• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳

مشخصات گوشی موتورولا Edge 50

  • کد خبر : 75951
  • 11 تیر 1403 - 23:30
مشخصات گوشی موتورولا Edge 50
انتظار می‌رود که گوشی موتورولا Edge 50 با استفاده از رابط کاربری Hello UI موتورولا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا شود.

به گزارش نبض وطن، گوشی موتورولا Edge 50 که با شماره مدل XT2407-1 در پایگاه داده FCC مشاهده شده است و به‌زودی عرضه می‎‌شود، از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند، انتظار می‌رود که این محصول با استفاده از رابط کاربری Hello UI موتورولا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا شود، هنوز اطلاعات بیشتری در مورد دیگر ویژگی‌های گوشی موتورولا Edge 50 منتشر نشده است.

گوشی موتورولا Edge 50 جایگزین گوشی موتورولا Edge 40 است؛ گوشی نسل قبل که در ماه مه سال گذشته عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی P-OLED خمیده با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است، یک حسگر اثر انگشت پایین نمایشگر واقع شده است، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی صفحه نمایش قرار دارد.

گوشی موتورولا Edge 40 با استفاده از سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‏‌شود، یک دوربین دوگانه نیز روی پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌‎شود، این محصول به تراشه Dimensity 8020 مجهز شده است که با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی موتورولا Edge 40 با استفاده از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۶۸ واتی و فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75951

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.