• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳

هاشمی: تجربه المپیکی وزنه‌برداری قابل توجه است/ اجازه ندهید حاشیه‌ها مانع کار شود

  • کد خبر : 75776
  • 09 تیر 1403 - 19:30
هاشمی: تجربه المپیکی وزنه‌برداری قابل توجه است/ اجازه ندهید حاشیه‌ها مانع کار شود
وزیر ورزش و جوانان، گفت: وزنه‌برداری ایران تجربیات ارزنده‌ای از حضور در المپیک دارد و امیدواریم در این دوره‌ از بازی‌ها، نتایج خوبی برای ملی‌پوشان کشورمان رقم بخورد.

به گزارش نبض وطن، کیومرث هاشمی در جریان بازدید خود از فدراسیون‌های المپیکی، در جمع ملی‌پوشان وزنه‌برداری حاضر و در جریان روند آماده‌سازی آنها در راه المپیک قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه همه المپیکی‌ها در کنار هم جمع شده‌ و این تجربه حضور در بازی‌ها به وزنه‌برداری کمک شایانی می‌کند، تاکید کرد: رشته وزنه‌برداری همواره در المپیک‌ها در کنار کشتی، حضوری موفقیت‌آمیز داشته و در المپیک ریو که افتخار داشتم در کنار بچه‌ها باشم، یکی از بهترین نتایج را شاهد بودیم و امیدواریم این روند بازهم ادامه داشته باشد.

هاشمی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های وزنه‌برداری این است که همه المپیکی‌ها در فدراسیون جمع شده‌ و امروز در کنار شما هستند. جوانگرایی که انجام شده هر چند باید زودتر صورت می‌گرفت اما بازهم خوب است و این یک فرصت تلقی می‌شود که باید از آن استفاده کرد و امیدواریم آینده این ورزش را تضمین کند.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: تلاش ما خدمت صادقانه به تمامی ورزشکاران است و در این وزارت‌خانه تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط فراهم شود. اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی نسبت به سنوات گذشته خیلی بهتر شده اما می‌دانیم هزینه‌ها هم افزایش یافته است. روی اصل تمرین متمرکز باشید و اجازه ندهید حاشیه‌ها مانع کار شما شود. شما تمرین کنید و ما هم وظیفه داریم از شما حمایت کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.