• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳

ملت ایران انتخابات را به جشن بزرگ ملی و اقتدار آفرین تبدیل خواهند کرد

  • کد خبر : 75298
  • 07 تیر 1403 - 19:00
ملت ایران انتخابات را به جشن بزرگ ملی و اقتدار آفرین تبدیل خواهند کرد
شهردار ورنامخواست گفت: همدلی و مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه می‌تواند عرصه‌های مختلف نظام بین المللی تأثیرگذار باشد از این روانتظار می‌رود بار دیگر اهتمام خود را نسبت به سربلندی نظام جمهوری اسلامی نشان داده و حماسه‌ای دیگر را در نظام سیاسی کشور خلق کنند.

مهدی رضوی‌راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ادوار مختلف شاهد اجرای توطئه‌های بی شمار دشمنان با هدف تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم بوده‌ایم اما علی‌رغم توطئه‌های اجرا شده در برهه‌های حساس همچون راهپیمایی‌۲۲ بهمن، تشییع شهدای خدمت و انتخابات شاهد حضور پر شور توام با شعور مردم بوده‌ایم به‌گونه‌ای که به زیبایی نقشه‌های شوم مستکبران را در هم پیچیده است.

وی با بیان اینکه با هر رأی ، مفهوم مردم‌سالاری دینی و مشارکت در سرنوشت کشور رقم می‌خورد، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی نقش بسزایی را در نظام بین المللی ایفا کردند و پی‌ریزی نظام بین‌المللی عادلانه از جمله باورهای شهید خدمت بود، برهمین اساس برگزاری شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از جهات داخلی و بین‌المللی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است.

شهردار ورنامخواست انتخابات را مظهر جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها ملت ایران را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح توصیه کرده‌اند از این رو فرمودند: هرکس که به ایران و پیشرفت آن اعتقاد دارد در انتخابات شرکت کند.

وی با اشاره به نقش اثرگذار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و آینده عزت و اقتدار کشور، ادامه داد: حضور آگاهانه و حماسی تک تک ما در انتخابات هشتم تیر ماه برای ساختن ایران قوی و انتخاب فردی دارای شرایط لازم به عنوان رئیس جمهور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رضوی‌راد عنوان کرد: همدلی و مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه می‌تواند عرصه‌های مختلف نظام بین المللی تأثیرگذار باشد از این روانتظار می‌رود بار دیگر اهتمام خود را نسبت به سربلندی نظام جمهوری اسلامی نشان داده و حماسه‌ای دیگر را در نظام سیاسی کشور خلق کنند.

وی با بیان اینکه قطعا ملت ایران انتخابات را به جشن بزرگ ملی و اقتدار آفرین تبدیل خواهند کرد، خاطرنشان کرد: از آحاد مختلف ملت ایران به خصوص شهروندان شهر ورنامخواست و خانواده شهرداری دعوت می‌کنم ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا با حضور پرشور خود در انتخابات هشتم تیر ماه و با انتخاب فردی شایسته زمینه پیشرفت هرچه بیشتر کشور را فراهم کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.