• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳

مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات، جریان خدمت در کشور را استمرار می‌بخشد

  • کد خبر : 75292
  • 07 تیر 1403 - 17:02
مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات، جریان خدمت در کشور را استمرار می‌بخشد
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: ملت هوشیار، با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی در تکمیل حرکت پرشکوه خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، بار دیگر با انتخابی آگاهانه سکان هدایت دولت چهاردهم را به دست فردی توانمند و اصلح خواهند داد تا راه شهید جمهور ادامه پیدا کند.

ابراهیم مرادیان در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد:با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلف همچون، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و… یکی پس از دیگری به مرحله اجرا رسید تا صدور فرهنگ انقلاب به دیگر کشورها جلوگیری شود اما امروز نه تنها در خاورمیانه بلکه در سراسر جهان آوای عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی ایران اسلامی پیچیده و این مهم وحشت مستکبران جهان را دوچندان کرده است.

وی افزود: مستکبران جهان امروز به دنبال آن هستند تا مردم ایران را نا امید کنند واین درحالیست که امروز خدمات انقلاب به دور دست‌ترین مناطق و سراسر روستاها نیز رسیده است، اما رسانه‌های معاندین با تحریف خدمات ارائه شده قصد دارند از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای جلوگیری کرده تا نرخ مشارکت در انتخابات را کاهش دهند.

عضو شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات جریان خدمت در کشور را استمرار می‌بخشد تصریح کرد: ملت هوشیار، با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی در تکمیل حرکت پرشکوه خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، بار دیگر با انتخابی آگاهانه سکان هدایت دولت چهاردهم را به دست فردی توانمند و اصلح خواهند داد تا راه شهید جمهور ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه با رای ندادن بستر شاد شدن دشمنان را فراهم نمی‌کنند، عنوان کرد: امروز همه ما موظف هستیم به فرامین رهبر معم انقلاب لبیک گفته و با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای فرمان هدایت قوه مجریه را به دست فردی شایسته‌ بسپاریم از این رو از همه شهروندان زرین شهر دعوت می‌کنم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

مرادیان خاطرنشان کرد: مطمئنا هر چه مردم در انتخابات مشارکت بیشتری داشته باشند به همان میزان مَجد و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.