• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد

  • کد خبر : 75263
  • 07 تیر 1403 - 12:10
مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت:نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر انقلاب بر اساس چهار مؤلفه «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» تعریف شده و امروز همه وظیفه داریم با بصیرت، زمان شناسی، موقعیت شناسی و دشمن شناسی برای تحقق مولفه‌های مد نظر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات برای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم.

محمد کریمی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات و رأی به فرد متعهد می‌تواند اقتدار کشور را افزایش دهد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در ادوار مختلف برگزاری انتخابات بر حضور همه آحاد مردم در انتخابات تاکید کرده و این مشارکت را جلوه‌ای زیبا از مردم سالاری دینی توصیف کرده‌اند و معظم له در دیدار با مردم در عید غدیر فرمودند: هرکس به ایران قوی علاقه‌مند است در انتخابات شرکت کند.

وی افزود: تمام دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم داده اند و قصد دارند انتخابات هشتم تیرماه با مشارکت پایین برگزار شود در این میان باید توجه داشت، هرچند مشکلات و معضلاتی در کشور وجود دارد اما این مسئله نباید مانع حضور پرشور مردم در انتخابات باشد.

عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب مسئولیت سنگینی را بر دوش مسئولان گذاشته است، از این رو نیاز است مسئولان نیز با عملکرد جهادی، انجام کارهای بزرگ و رسیدگی به مطالبات به حق مردم، اعتماد آنان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش داده و همراهی ملت ایران را جبران کنند.

وی ادامه داد: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر انقلاب بر اساس چهار مؤلفه «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» تعریف شده و امروز همه وظیفه داریم با بصیرت، زمان شناسی، موقعیت شناسی و دشمن شناسی برای تحقق مولفه‌های مد نظر مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات برای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم.

کریمی عنوان کرد: سرنوشت کشور در گرو انتخاب‌ آگاهانه هر یک از ما بوده از این رو نیاز است با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم، به‌گونه‌ای عمل شود که قطار پیشرفت ایران اسلامی با سرعت هر چه تمام‌تر به حرکت خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فردی شایسته،مطلع ،متعهد وبا تجربه که همه ویژگی های مورد نظر رهبری را دارد برای ریاست جمهوری این دوره انتخاب شود تا هر روز بیش از پیش شاهد اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.