• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

مشارکت در انتخابات یک اصل عقلانی است

  • کد خبر : 75258
  • 07 تیر 1403 - 11:45
مشارکت در انتخابات یک اصل عقلانی است
عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: یکی از وظایف اصلی همه ما این است که با حضور پرشور خود در انتخابات هشتم تیر ماه دشمنان را مایوس کرده و علاقمندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهیم.

اکرم توانگر در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به مردم پایه بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: در سیره و اندیشه حکومتی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، مردم دارای نقش محوری و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند به‌گونه‌ای که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حرکت عظیم انقلاب اسلامی را مرهون دست آوردهای مردم می دانند.

وی افزود: در اندیشه‌ی اجتماعی رهبر معظم انقلاب نیز «مردم»، مفهوم، نقش قابل توجهی در مبنا و میدان نظام اجتماعی دارندبه‌گونه‌ای که ایشان معتقد هستند اگر چه انقلاب اسلامی علت موجِده نظام اسلامی است اما بقای آن به واسطه‌ی برگزاری انتخابات‌‌ها است که مردم نقش اساسی را در این میدان ایفا می‌کنند.

عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب، صحنه‌ انتخابات صحنه‌ عزّت، حماسه و صحنه‌ رقابت برای خدمت است، از این رو اگر این حماسه مهم با حضور پرشور مردم برگزار شود، دستاوری ارزشمند برای ملت ایران به دست خواهد آمد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات‌های متعددی برگزار شده است، که این مهم نشان می دهد نظام مقدس جمهوری اسلامی به شکل واقعی بر مردم متکی بوده و مردم به معنای واقعی در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند.

توانگر اضافه کرد: باید به این نکته کلیدی توجه داشت که به هر میزان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فارغ از نتیجه آن پرشورتر برگزار شود، قدرت عملکردی دولت منتخب بیشتر خواهد شد و این حضور پرشور ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

وی عنوان کرد: مطمئنا یکی از وظایف اصلی همه ما این است که با حضور پرشور خود در انتخابات هشتم تیر ماه دشمنان را مایوس کرده و علاقمندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دهیم.

عضو شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همچون گذشته، قطعا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور پرشور در انتخابات، برگ زرین دیگری را به افتخارات این مرزوبوم اضافه خواهند کرد از این رو از همه شهروندان دعوت می‌کنم با حضور خود در پای صندوق های رأی، قدرت ملی، دینی و اسلامی را تضمنین کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.