• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳

حضور آگاهانه مردم در انتخابات اقتدار کشور را رقم می‌زند

  • کد خبر : 75237
  • 07 تیر 1403 - 10:07
حضور آگاهانه مردم در انتخابات اقتدار کشور را رقم می‌زند
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: حضور همه جانبه مردم در پای صندوق‌های رای، نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد.

محسن محمودی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: اتفاق بسیار بزرگی در هشتم تیر ماه، در کشور عزیزمان ایران رخ خواهد داد و اتفاق مهم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است که نقشی مهم در تعیین سرنوشت کشور و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارد.
وی افزود: همه به خوبی می‌دانیم چنانچه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد قطعا دولتی که تشکیل خواهد شد، به دلیل داشتن پشتوانه قوی مردمی مطمئنا مردمی‌تر عمل کرده و نسبت به حل چالش‌ها، مسائل و مشکلات مردم دغدغه بیشتری خواهد داشت از این رو همه ما وظیفه داریم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم تا برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم بخورد.
رئیس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: باید توجه داشت که حضور همه جانبه مردم در پای صندوق‌های رای، نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد، از این رو هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به مهم زیان بار خواهد بود لذا باید با انجام تحقیقات لازم، اصلح‌ترین فرد را بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب برای مدیریت اجرایی کشور انتخاب کنیم.
وی با بیان اینکه هرکس نسبت به آینده فردی و اجتماعی حساس است باید در انتخابات شرکت کند، اضافه کرد: همه ما موظف هستیم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری داشته باشیم و سایرین را نیز به حضور در این عرصه مهم دعوت و تشویق کنیم.
محمودی با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو تصویر زیبایی از تعیین حق سرنوشت را به جهان مخابره خواهد کرد، گفت: به هر میزان حضور در انتخابات هشتم تیرماه پر شورتر باشد، قدرت عملکرد دولت منتخب نیز بیشتر بوده و ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی است.
وی خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران خصوصا مردم همیشه در صحنه شهرستان لنجان و زرین شهر را به حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده و قطعا انتخابات پیش رو را همچون دیگر حماسه آفرینی‌ها، در تاریخ عزت و عظمت ایران ثبت خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.