• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳

حضور در انتخابات وظیفه شرعی و تکلیف قانونی است

  • کد خبر : 75235
  • 07 تیر 1403 - 9:11
حضور در انتخابات وظیفه شرعی و تکلیف قانونی است
شهردار زرین شهر گفت: حضور پرشور در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب رییس جمهور اصلح به عنوان بالاترین شخص اجرایی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن،برگزاری انتخابات در ایران اسلامی را جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی‌ دانست واظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) باعث شد حاکمیت مردم سالاری در ایران به منصه ظهور برسد و طی سالیان گذشته شاهد بوده‌ایم حضور گسترده ایرانیان در انتخابات، علاوه بر نقش آفرینی مؤثر و تعیین کننده آنان در مدیریت کشور، قدرت ملی را برای پیشبرد اهداف مختلف افزایش داده است.
وی حضور در انتخابات را وظیفه شرعی و تکلیف قانونی دانست و افزود: هدف از انتخابات مختلف همچون انتخابات ریاست جمهوری دستیابی به مطلوبترین شرایط، رشد و توسعه همه جانبه کشور بوده، از این رو باید توجه داشت شرکت در انتخابات ارتباط مستقیمی با آینده نظام و مردم دارد.
شهردار زرین شهر با بیان اینکه مشارکت با شکوه مردم در انتخابات زمینه حل مشکلات و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند، تصریح کرد: پس از شهادت شهید رجایی، به دلیل شهادت آیت الله ابراهیم رییسی رییس دولت سیزدهم در سانحه هوایی برای دومین بار در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد برگزاری انتخابات زودهنگام هستیم از این رو حضور پرشور در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب رییس جمهور اصلح به عنوان بالاترین شخص اجرایی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه همه وظیفه دینی، شرعی و عقلانی داریم، مردم را به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای دعوت کنیم، اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو پشتوانه محکمی برای دولت چهاردهم خواهد بود و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، همه در این زمینه مسئولیت دارند و هر فردی که مخاطبانی دارد و در جامعه تاثیرگذار است باید به وظیفه خود که همان تبلیغ برای حضور حماسی در انتخابات است عمل کند.
اسماعیلی احمدی عنوان کرد: باید به این نکته کلیدی توجه داشت که ما با رای خود علاوه بر نمایش قدرت خود، از حق انتخابمان برای آینده فرزندان استفاده خواهیم کرد و قطعا نتیجه تصمیم و انتخاب امروز ما سال‌ها بعد بروز و ظهور پیدا خواهد کرد و آیندگان نتیجه این انتخاب را مشاهده می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: براساس آمار ارائه شده خوشبختانه میزان اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق ‌های رای، روند رو به رشدی دارد از این رو از ملت همیشه در صحنه ایران به ویژه شهروندان شهرستان لنجان و خطه طلایی ایران برای حضور در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرده و امیدوارم که مردم عزیزمان با بصیرت کامل، بهترین‌ فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=75235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.